Nanana: Seiko's

MM300 >>>>>>>>>> Shogun > Sumo.

Kortom, Shogun en Sumo verkopen en voor dat geld iets anders in huis halen wat zich kan meten met de MM330 (leuke Oris bijvoorbeeld), anders blijven die Shogun en Sumo maar in je bak liggen.

1 like

@Atemporal heeft waarschijnlijk nog nooit een Shogun omgehad. Die hoeft zich niet te meten aan een MM300, want is totaal onvergelijkbaar. De Shogun hoeft zich alleen te meten aan een engeltje wat de tijd in je oor fluistert. :wink: :angel:

1 like

Mooi hoor!!!

1 like

“Time” will tell :wink:

2 likes

Nu na een aantal dagen is de Marine Master niet van de pols geweest… Ja, voor slapen en voor mijn broer die even wilde ruilen tegen zijn IWC. Maar wat een tof horloge is dit!

Ik ga wel een nieuwe bezel bestellen, omdat ie dus uiteindelijk naar Bas gaat. En die wil ik dan de keuze geven om hem naar nieuw te herstellen of met papa’s ervaringen te dragen.

Twijfel wel of ik de bezel van de SBDX001 of SBDX017 ga bestellen. Origineel of minder krasgevoelig… Lastig.

En saffierglas upgrade aan te raden?

1 like

Schijnen wel verschillend te zijn i.i.g. in prijs:
001 rond de €100,00 en 017 rond de €250,00 :fearful:

Und? Welke van de drie Seikos hangt het meeste om je pols?

Uiteindelijk toch besloten alleen de Marine Master te houden… De Shogun is super qua comfort, zeker de band t.o.v. de band van de MM (als de ratchet-sluiting een stukje open is, duwt er een scherp randje in mijn huid), maar tussen de 2 qua looks en verhaal, wint de MM het heel makkelijk. Die is ondertussen al verkocht. De Blumo was iemand naar op zoek hier op het forum en even wat rationeler nagedacht… Die gaat dus vandaag op de post…

Nu kijken wat er de komende tijd komt, of dat de funds toch opzij gaan voor een mooie chrono…