Ik wil graag mijn NA’s van dit jaar, tot nu toe met jullie delen. Waarschuwing vooraf: ik heb een rare smaak. Ben me er zeer van bewust dat wat ik mooi vind, lang niet iedereen zal bevallen.
Mijn smaak qua duurdere horloges ligt in ieder geval bij de kleinere formaten, 36mm vind ik heerlijk dragen vooral in de winter met lange mouwen. Daarnaast past dan ook een gouden, of zelfs een diamanten accent veel beter, zonder te erg opvallend te worden. Dus wel bling bling, maar niet schreeuwend. Met 1.95 meter lengte stoort me een 36mm horloge echt niet…
Velen zullen nu denken: 2 Rolexen, wat wil je nog meer? Simpel een ander horloge wat ik mooi vind! Kost nog geen 2% van van de Rolexprijzen en ik vind hem echt heel erg mooi!!!
De prijs bepaalt dus echt niet of een horloge mooi is, of niet! Ik kan ook uren naar de Seiko kijken, en iedere keer weer iets moois vinden. Alleen het geluid als de rotor draait vind ik wel minder
Gefeliciteerd met zowel je DJ 2 tone op Jubilee (hele mooie dial trouwens en gaaf met die diamanten ) en natuurlijk ook met je open hart Seiko, leuk ook met die extra subdial . Naar prijzen kijken we niet, gewoon of een horloge mooi is of niet . Je hoort die rotor gewoon omdat je net zulke goede oren hebt als een poes . Ik ben een dove kwartel dus ik hoor een rotor niet . En natuurlijk niet te vergeten die explorer, maar die had je al, mooie combi 2 Rolexen 2 tone. Wens je heel veel draagplezier met je DJ en je Seiko, lekker van genieten
De Rolex is de Rolex, die goedkope Seiko verrast af en toe eens met een andere blik op de plaat, of andere kleur wijzers. Zwart of staalblauw, dat doet een Rolex dus niet!
Nou, deze niet hoor. Ze is al een paar jaar niet meer onder ons, Gwyn, Welsh voor ‘de Witte’ en in het dagelijks leven gewoon ‘Witte Poes’. Ze was een Albino, dus stokdoof! (is een vaste genetische combinatie; witte poes met blauwe ogen = doof). Ik mis haar nog steeds.
Kijk eens naar die ogen! Zoiets als een Rolex met een blauwe wijzerplaat…
Leuke reactie! Als er Rolex op staat, weet je gewoon dat ie duur is. Bij Seiko is dat wel anders. Daarnaast bij sommige modellen met alleen kijken ook echt geen waarde in te schatten bij Seiko, heeft ook wel zijn charme vind ik.