NA's - Marathon TSAR & Swatch baron samedi

Hallo horlogevrienden!

Ik wil graag twee nieuwe aanwinsten met jullie delen.

Twee horloges waar ik al een tijd naar op zoek was. In de tussentijd vrijwel alle reviews bekeken die te vinden zijn, herkenbaar!? Het gaat om de Marathon TSAR medium quartz en de zeldzame Swatch 007 Baron Samedi.

De Marathon voelt geweldig aan. Ik was een beetje bang voor het formaat (36mm excl. de kroon). Ik was ook gewaarschuwd door een aantal mensen (bedankt voor de bezorgdheid). De marathon voelt ondanks zijn grootte ontzettend mannelijk en stoer aan. De bezel is hoog en is makkelijk te draaien door de groeven, tritium is geweldig spul voor in het donker. Daarnaast heeft marathon een geweldige militaire achtergrond en worden ze veelvuldig gebruikt door overheidsinstanties wereldwijd.

Hierbij wat plaatjes!

Bedankt voor het lezen en een fijn weekend!

11 likes

Wat een grappige swatch, ik heb ooit in een opwelling een variant van baron samedi over mijn borst laten tatoeëren. Volgens mij staat die er nog wel, ik zal zo eens kijken :nerd:.

2 likes

Mijn beste,

Een leuk duo aan horloge-plezier!!
Geniet er met volle teugen van.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

ben op zoek naar een gsar. Mag ik vragen waar je de Marathon vandaan hebt?
prijzen zijn aardig stukje hoger aan deze kant van de grote plas

Ik hield ebay en watchrecon in de gaten. Prijzen inderdaad vrij hoog. Die van had ik gekocht op marktplaats voor een mooie prijs.

Mooi hoor, die Marathon !

1 like

Thanks. Het is een echte toolwatch. :sunglasses:

gelukkig won je eigenwijze karakter het van de waarschuwingen :wink:

gefeliciteerd!

2 likes

Congrats.

Mooi hoor! Proficiat ermee.

Wat een super combo! Totally my style brother. Gefeliciteerd :clap:

2 likes

Thanks! Vooral de Marathon is echt nice. :sunglasses::facepunch:

Letterlijk en figuurlijk een dikke klatser

1 like

Zit ook al een behoorlijke tijd te dubben over een Marathon.
Als alternatief heb ik ook de Borealis Scout Sniper in gedachten, die lijkt er veel op maar is voor mijn gevoel iets draagbaarder geproportioneerd.
Ik vind het vette klokken. Veel draagplezier!

1 like

ik neem aan dat je 46mm bedoelt ?

Nee hoor 36mm, en 40mm inclusief de kroon. Mijn polsomtrek is 16.8 cm. :sunglasses:

2 likes

Die zijn ook tof inderdaad. Hoe zijn die qua prijs?

Grote broer zegt “hallo!”

Veel plezier met je NA. Hij staat je goed :+1:

1 like

2e hands zo’n 200 - 250 euro. Nieuw waren ze rond de 300 euro.
Hier een leuk linkje naar een review. Trouwens een zoekertje op Youtube levert ook een leuk videootje op.

2 likes

Die is ook wel leuk voor erbij. Bedankt voor de info! Wel groot voor iemand met baby polsen. :astonished:

1 like