NA's: wat doe je als je niet meer rookt? Dan ga je shocken

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze welverdiende verworvenheid!!
Het stoppen met roken wordt op deze manier mooi beloond.
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Vrede en alle goeds,
Coenraad.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ik word altijd zo blij van je reactie onder welke NA dan ook. De ultieme positieveling! Hulde :smiley:

2 likes

Hulde. Het is vast niet makkelijk, maar een grote stap!
Kleuren zat nu. Wel weer een verslaving te pakken, met je horloge hobby

1 like

Die verslaving is inmiddels al weer even bezig… ik ging voor een pauze, maar dat is alweer lang verleden tijd.

Gefeliciteerd met het stoppen met roken. En met de horloges ook een beetje :rofl:.

2 likes

Veel shockplezier!

1 like

Ik ben nu bijna 2 jaar van het roken af. Maar toen geen 6 Gshocks gekocht :rofl::rofl:

Gefeliciteerd met beide :hugs::pray:

2 likes

De ene verslaving is de andere niet. Dit is gezonder, lijkt je zo. In elk geval fysiek. Veel plezier net je NA’s!

1 like

Knap dat je gestopt bent, ik weet van meerdere om me heen dat het een drama kan zijn. En wat de G-Shock’s betreft… Kan je er nooit genoeg van hebben :+1: :rofl:

2 likes

Lekker hoor, en uiteindelijk blijft NIET roken toch goedkoper. :ok_hand:

2 likes

dat kan niet meer ontkent worden :smile:
draag ze met plezier

1 like

Beter kleur in de box dan kleur in de longen!
Gefeliciteerd met de aanwinsten en… hou vol hè :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Ik liet laatst een hoorbare scheet naast een vrouw die in een bushokje aan het roken was.
Begon mij te vertellen dat dat echt onbeschoft was. Go figure.

On topic

Gefeliciteerd!

1 like

Ik laat voortdurend hoorbare scheten. Op mijn werk, in de auto van een ander, op een receptie, in de bioscoop, in de kroeg, in de kerk, in de directiekamer, in een restaurant, op het kantoor van de CvdK, in de sauna, in het zwembad of als ik bij mijn moeder op visite ben.

Maar soms laat ik alleen maar winden. In het echtelijke bed, bij mijn minnaressen. Ja dat is het eigenlijk wel.

2 likes

Van harte met deze prachtige aanwinsten :ok_hand:
natuurlijk kost deze verslaving je ook geld maar is 100% gezonder dan roken :+1:

1 like

Ah, daarom ging je zo hard met aankopen :smile: Mooi man, idd een kleurrijk geheel :ok_hand:t2:

1 like

Haha vet dit! En top dat je van het roken af bent!

1 like

Leuke horloge’s en blijven volhouden man :wink:

1 like