Vorig jaar 11 september ben ik gestopt met roken. Van de een op de andere dag. Ups en downs, maar alles gaat goed.
Afgelopen vakantie keek ik het meest tegenop: niet meer gezellig met mijn vrouw 's avonds buiten onder het genot van een sigaretje even de dag doorspreken. Ik had afleiding nodig… Zwak als ik was, kon ik niet gewoon de sigaret uit mijn hoofd zetten, maar vond ik dat er een beloning voor nodig had…
Elke avond zat ik lekker cadeautjes voor mezelf uit te zoeken voor wanneer ik terug kwam van vakantie. Uiteindelijk heb ik in 10 dagen 8 cadeautjes voor mezelf uitgezocht en vandaag kon ik de laatste 2 ophalen.
Wat heb ik gekocht? G-Shocks!!! Hoeveel? 6!!! Waarom??? Omdat ik kleur mistte in mijn box
De GX56 links op de grote standaard had ik al en de Casio illuminator had ik ook al.
De 3 GBA-800 in wit, blauw en geel zijn nieuw
De GBD-800 in het groen met goud mocht ik vandaag nog ophalen samen met de grote standaard
De rode GA-800 ben ik misschien nog wel het meest blij mee…
De zwarte rechts achterin heb ik gekocht als projectje. Eens kijken of ik die nog goed aan de praat ga krijgen…
En als laatste heb ik de GBD-H2000 tijdens mijn vakantie nog geruild met @Watchlover7
Hoe lang gaan deze horloges blijven? Geen flauw idee, maar er ligt in elk geval weer kleur in de box!!!
Toen ik gestopt ben met roken heb ik drie weken in de kroeg, het beruchte nachtcafe Pleij in Kralingen, gewoond in een continue staat van dronkenschap, ik heb talloze one-night stands gehad, heb me gek gesnoven en toen ……. was ik van het roken af. Soit, een opgezette lever en een paar SOA’s rijker en een neus armer. Dat dan weer wel.
@ESmilde Hopelijk ziet zij ook een keer het licht en raakt ze er ook van af. Misschien een keertje bij het plaatselijke ziekenhuis op de longafdeling een kijkje nemen. Dat hielp bij mij, wel te laat maar toch, dat werkt beter dan de foto’s op de pakjes.