Volgens mij is dit idd een latere versie. De vorige had een rode display (met cijfers en zo).
Tja, storingen?! Daās dan not in their interestā¦
Ik weet dat ik tijdens mijn bezoek aan ESA Noordwijk mijn R.O.1 Space aan de directeur Omega Benelux liet zien. He was not amused, to say the leastā¦
Hij was al gewaarschuwd, opa is een R.O.āofiel⦠al lang voordat Kuipers er eentje meesleepte. Als ik me niet vergis. Jaja, je bent een fan!
Maar dat de Omega het begaf vind ik wel verbazingwekkend. De specs van de X-33 zijn niet misselijk!
Men heeft de oorzaak niet gevonden of niet gecommuniceerd iig. Het was niet dat ze niet werkten maar het display viel soms weg, mogelijk door invloeden vanuit het ISS station.
Nog even in mijn fotoarchief gedoken. Hier is te zien dat AK tijdens de missie zowel zijn Omega en ook zijn R.O.1 Space droeg.
Hij doet natuurlijk alles om de sponsor tevreden te stellen!
Mooie foto en āt is een hele sympathieke vent. Heb hem 2 jaar terug ontmoet en ben ook naar zijn show in de Ziggo Dome geweest. Indrukwekkende verhalen heeft die man. Maar goed, ik dwaal af van het onderwerpā¦
Pas op, ik pak de vlag
Tja, zo krijg je een topic wel dood, gewoon even alles uitk⦠ehmā¦vomeren!
This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.
Ik was deze week in het Kennedy Space Center en vond het jammer dat de daar tentoongestelde Speedmaster van Ed Mitchel op dit moment niet meer tentoongesteld wordt. Ben er naar op zoek geweest en heb er een aantal medewerkers naar gevraagd. Ben namelijk een groot Speedy liefhebber (heb een 145.022-69ST uit 1971) en wilde deze echte Moonwatch graag zien.
Museum is het afgelopen jaar grondig aangepakt, nog steeds erg gaaf om te bezoeken hoor. Maar die Speedmaster zou toch de kers op de taart geweest zijn
Op onderstaande link is nog wel een foto te vinden:
https://www.hq.nasa.gov/alsj/omega.html
Dat is idd jammer, wel antwoord gekregen?
Ja dat hij op dit moment inderdaad niet tentoongesteld wordt. En dat ze een opslag vol rekwisieten hebben en daar keuzes in maken, wat ze wel en niet tentoonstellen. Op zich begrijpelijk natuurlijk
Idd begrijpelijk, dacht dat die misschien was uitgeleend of iets dergelijks.
Op naar het Omegamuseum in Biel/Bienne dan maar! Daar zijn er genoeg!