Nash

Een horloge verkocht aan Nash. Na nog wat vragen over het horloge beantwoord te hebben al snel tot een deal gekomen.
Heldere communicatie en transactie in no-time geregeld.
Veel plezier met het horloge en graag tot een volgende keer!

1 like

Vorige week een horloge verkocht aan @Nash. We hadden direct overeenstemming over de zaak en hebben daarna nog leuk doorgepraat over de hobby en onze collecties.
Nadat hij het pakketje heeft ontvangen heeft hij ook direct gereageerd met een wrist-shot met zijn nieuwe aanwinst.

Nash is uitstekend om zaken mee te doen en dat zou ik dan ook zeker aanbevelen.

1 like

Zojuist aan @Nash een horloge verkocht.
Na snelle en vriendelijke communicatie een prijs overeengekomen gisteren en hij is het horloge net komen ophalen. Nog even over de hobby gehad en leuk weer een nieuw lid te hebben ontmoet.
Zeker een aanrader en wie weet tot een volgende. Veel plezier met de Seikomatic!

1 like

Horloge gekocht van @Nash. Heel aangenaam contact via PM. Reageert snel en duidelijk. Pakje werd snel verzonden, was mooi verpakt en track en trace werd ook onmiddellijk geregeld. Het horloge was helemaal zoals beschreven.
Super kerel, aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Fantastisch horloge gekocht van @Nash. Goede en snelle deal. Ben er blij mee. Aanrader om mee zaken te doen.

Dank wederom.

1 like

Ik heb een zeer nette Seiko quartz van @Nash gekocht. Aanvankelijk was het horloge te ruil maar ik heb hem voor een eerlijke prijs over kunnen nemen. Het horloge verkeert in top staat. De communicatie met Nash verliep erg vlot en soepel. Het pakketje was goed verpakt en vrijwel meteen verzonden waar ik via de mail een link van kreeg.

Ik kan het zeker aanbevelen om een horloge van Nash te kopen en ik zou dit dan ook zo weer doen!

1 like

Hier ook een zeer prettige ervaring met @Nash.
Na aangenaam contact via pm was de deal snel gesloten en dito snelle betaling.
Top.

1 like

Afgelopen week heb ik een Citizen Fugu van Nash overgenomen en de deal was snel gesloten. Een prima kerel om, op een ‘no nonsense’ manier, zaken mee te doen, prima communicatie en duidelijkheid, daar hou ik van.
Ondanks de feestdagen is het hem gelukt om het pakket op de afgesproken dag te versturen, inclusief t & t. Chapeau hiervoor.
Een volgende keer doe ik graag zaken met hem. :ok_hand:t3:

1 like

Seiko verkocht aan @Nash ,goed en duidelijk contact de Ekkies stonden gelijk al op mijn rekening .
Prima zaken doen met hem :ok_hand:

1 like

Gisteren een horloge verkocht aan @Nash. Dit was een plezierige ervaring. De communicatie was prettig en snel. Het geld stond snel op de rekening en de gemaakte afspraken zijn allemaal nagekomen. Echt een leuk forumlid om zaken mee te doen!

1 like

Een horloge gekocht van @Nash en vanmiddag ontvangen. Horloge was veilig en goed verpakt. Kwaliteit van het horloge is zoals omschreven. Daarnaast waardeer ik de open communicatie en de uitgebreide uitleg op de vragen die ik had over het horloge. Ook werd ik direct op de hoogte gehouden van het verzend proces. Bedankt Nash!

1 like

Horloge verkocht aan @Nash Super ervaring. Begon al bij het bieden: eerlijk, correct geboden. Daarna vlotte communicatie en afspraken nagekomen. Hier bij mij thuis, heel aangenaam gesprek over de hobby en verkoop verliep ook super vlot (zou bijna vergeten dat we daarom hadden afgesproken :slight_smile: ) Samengevat: een aanrader!!

1 like

Het opdoen van contacten is toch een van de leukste kanten van het forum… @Nash ontmoet en de passie voor vintage ( en alles wat met horloges te maken heeft) mogen zien in zijn ogen. Betaald volgens afspraak en is m.i. een waarde voor het forum!

1 like

Boek verkocht aan @Nash. Heel vlotte communicatie en betaling, aardige kerel, prima zaken mee doen :+1: Dank!

1 like

Vorige week heb ik contact opgenomen met @Nash, nav een Seikomatic die hij te koop had staan. Ik had al veel te lang getwijfeld, maar gelukkig was ie nog beschikbaar. Nash is een hele sympathieke vent en de deal werd snel gemaakt.
Zojuist heb ik het pakje binnengekregen. Het was een heel gedoe om het horloge hier uit te krijgen, want het was meer dan bomvrij ingepakt.

Ik ben superblij met deze pracht Seikomatic. Ik durf nu al te stellen dat dit een blijvertje is.

Nash, nog hartstikke bedankt voor de zeer prettige deal.

1 like

Vandaag mijn eerst vintage horloge gekocht van @Nash. Leuk gesprek gehad en neemt de tijd om je vragen te beantwoorden. Verder een horloge wat voldoet aan de foto’s. Al met al helemaal super!

1 like

@Nash heeft m’n valjoux 7750 overgenomen.

Deal enorm snel gesloten en alles correct verlopen zoals het altijd zou moeten.

Niets dan lof!

Veel plezier ermee :wink:

1 like

Prachtige Seiko van @Nash overgenomen. Vlotte deal en fijne communicatie. Overduidelijk een liefhebber met verstand van zaken.

Staat van het horloge zoals beschreven en bombproof verzonden. Kortom een zeer prettige ervaring!

1 like

Ik heb een prachtige GS overgenomen van Nash! Alles was zoals het zou moeten zijn, ik kan deze alleen maar aanbevelen. Erg aangename kennismaking met een echte GS liefhebber!! Thanks Nash

1 like