Nastellen

Goedemorgen allen,

Graag zou ik mij, na maanden meelezen en sinds het aanmaken van het account enkele weken geleden, even aan jullie voorstellen.

Mijn naam is Martijn, 42 en woonachtig in de regio Utrecht. Vanuit huis heb ik het dragen van horloges meegekregen. Als puber maakte ik het schoolplein en de discotheken onveilig met een Adidas horloge dat ik nog steeds in bezit heb.

Tot mijn 35e diverse Boss, Armani en zelfs een Tommy Hilfiger horloge gedragen. Na een promotie besloten een ‘echt’ horloge te kopen, het werd een Tissot prc200. Toen ik na enkele dagen dit horloge aan mijn, inmiddels overleden vader, liet zien bleek dat hij dezelfde week vrijwel hetzelfde horloge aangeschaft had. Beide Tissots zal ik dus nooit weg doen.

Onderstaand een overzicht van mijn huidige horloges.

Gisteren heb ik van @milanftw een Seiko SPB147. Nu op jacht naar wat mooie bandjes op dit horloge dat in het echt nog mooier is dan op de foto’s!

Spreek jullie later!

42 likes

Welkom.

Gecondoleerd. Mooi dat je een aandenken aan de goede man hebt.

Tophorloge. Zeer mooi, gefeliciteerd, leuk setje trouwens.

Je woont. :man_facepalming: :wink:

1 like

Hoi en welkom. Mooie collectie. :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom op HF, Martijn! Mooie nieuwe aanwinst! En ik zie in het kistje ook een gemodde SKX. Dus dan ben je officieel lid van de club! :+1: :wink:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Ja, dat is iets dat ik nog wil leren. Het ‘modden’ is tot zover beperkt gebleven tot het veranderen van de bezel en het bandje. Kinderspel vergeleken met wat ik hier voorbij zie komen!

1 like

Welkom :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Welkom Martijn, gecondoleerd een mooi aandenken zo

1 like

Van harte welkom Martijn

1 like

Welkom Martijn en nogmaals veel plezier toegewenst met de prachtige Seiko, draag hem in goede gezondheid!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Martijn die 147 is een topper waar je bijna alle banden op kan gooien .

1 like

Welkom op HF!

1 like

1 like

Welkom op hf!

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Martijn, welkom op HF!

1 like

Hoi Martijn. Gecondoleerd.
Veel plezier hier.
Je hebt nu al een horloge waar je nooit meer overheen zult komen.
Het horloge van je vader is, per definitie, het mooiste horloge wat je ooit zult hebben.

1 like

Van harte welkom Martijn!
Kan me voorstellen dat de Tissot zo extra bijzonder voor je geworden is!

1 like

welkom-home

1 like