Nationale Draag je Brunmontagne-dag

Begon al schemering te worden en de foto is niet helemaal scherp.

Black blijft ook mooi

En nog een paar foto’s

5 likes

Topic is een beetje doorgelezen @Jurk gaat het nu zondag gebeuren :joy::joy:

3 likes

Kom net thuis van een gezellig etentje en neem nog een afzakker op de bank. Bedankt @SybrenAnne voor wederom een leuk initiatief en iedereen voor de leuke reacties :grin:.

Heb weer genoten van de Brunmontagne dag!
Morgen laat ik weten wie de pouch gewonnen heeft :tada:.

7 likes

Aangezien ik zelf de keuze niet wou maken, heb ik er maar een site bij gepakt :sweat_smile:… Gefeliciteerd!! Ik stuur hem graag mee samen met je aankomende nieuwe Grünmontagne @SybrenAnne ! :grin:

5 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Krijg hier een beetje een gevoel van een marketing/verkapte verkoop topic van dit merk … Ik pas!

1 like

Gefeliciteerd kerel! Veel plezier met je pouch.
En met je groene straks :dollar:

2 likes

Nah, zal toch niet? Één lid heeft een tijd geleden in een dolle bui bedacht dat 02.02.2020 Nationale Brunmontagne dag zou zijn. Was geloof ik een dolletje. Voor zover ik eruit opmaak heeft Pascal daar voor de lol een kleinigheidje voor beschikbaar gesteld.

5 likes

Volledig mee eens.

2 likes

Dat klopt helemaal! Zoiets ludieks/geks kan ik wel waarderen en daarom doe ik graag iets terug :grin:.

Wel toevallig dat Sybren dan ook wint :sweat_smile:… Gelukkig kan ik de namentrekker de schuld geven haha

4 likes

De Brunmontagne is gedragen en gefotografeerd door mn zoon en die krijgt de pouch dus ook…
Grote dank, leuk merk, en ik kijk uit naar 1 11 aanstaande, Wereld Brunmontagne Dag :globe_with_meridians:

Enne, niks verkapte marketing, gewoon leuk om te organiseren, verder niets.
Heb nu twee Brunmontagnes gekocht en gewoon betaald net als iedereen. Ik ben geen ‘influencer’ :slightly_smiling_face:

2 likes

De representors lijken me stuk voor stuk gezellige forumleden! Laten we op Brunmontagne dag ( of een andere) gezellig ergens samenkomen met de ontwerper en ons horloge om de pols! Meet and greet!

4 likes

Merk klinkt als Bruine Berg. Daar neem ik elke morgen afscheid van.

Tja, van je Brunmontagne neem je nooit afscheid! :+1:

4 likes

Wauw. Ik zou je bijna een compliment geven voor je originaliteit… :ok_hand:

4 likes

Ik vind het een top idee! Gaan we zeker een keer doen :grin:

@SybrenAnne heel erg leuk! Moet hij nog wel even geduld hebben denk ik. Of komt hij wekelijks nog even gezellig op bezoek? :wink:

Ik waardeer je enthousiasme in ieder geval!

2 likes

Komt letterlijk net kijken hier! :joy:

1 like

Het is hier Carnaval, Ik pas me aan.

Maar vanwaar de naam? Serieuze interesse.

2 likes

2 likes

Haha dan snap ik het :wink:. No hard feelings overigens.
Mijn achternaam is Bruinenberg, je kwam dus best in de richting hoor. Ik hoor hem al wat jaartjes voorbij komen :face_with_hand_over_mouth:

1 like