Ik had al zo’n vermoeden. Wel stoer, een merk beginnen.
Bedankt! Was in eerste instantie niet de insteek hoor… Heb er nog geen seconde spijt van gehad in ieder geval
Met een hapje en een drankje wordt het vast heel gezellig.
Al die herrie hier in deze topic over @Brunmontagne heeft bij mij gewerkt: inmiddels heb ik er ook eentje binnen, dank voor de snelle en vriendelijke service, Pascal! Eerste indruk is positief, mooi strak ingetogen horloge. Waarschijnlijk wordt deze voor mij wel meer ‘formeel’ voor naar ‘t werk; in het weekend draag ik eerder een van de vele duikers die ik heb.
Met een stalen variant met zwarte wijzerplaat en oranje accenten heb je trouwens zo de HFLE2021 te pakken, denk ik, @Brunmontagne.
Haha die suggestie (HFLE) is inderdaad al vaker voorbij gekomen! Wellicht nog eens het overwegen waard in de toekomst!
Bedankt ook voor je leuke bericht overigens! Blij te horen dat jouw horloge in goede orde én ook positief ontvangen is! Heel veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst en welkom bij de club van Representors .
I’m still waiting nana na nana na.
To get my blue steel Representor and I hope he’s coming soon nana na nana na.
Laten we dat doen!
Ik zal eens even overleggen met de mijn Event Manager .
We gaan met zen allen op de koffie bij Pascal op 1-11-2020 vanaf 12:00 uur.
Kan het niet beter om 11.11 uur beginnen ?
Nog beter!
…tot 20.20 uur
Ok rustig adem halen Pascal… Euhmmm… Ik denk dat ik dan gedoe met de dame des huizes krijg .
Ik ga me even beraden op iets anders denk ik
Die geef je € 100 en stuur je dagje de stad in
Hoe vaak mag ik hier gebruik van gaan maken?
Totdat je geen € 100 meer hebt?