"Nationale" Horlogetelling 2018 HF leden POLL

Ik mis Maen. Daar zijn er ook een paar van op het forum.
Mvg. Bertjan

2 likes

Leuk initiatief. :+1:

1 like

Kon de volgende niet kwijt:

Mauthe 2x
Precista
Gruppo Gamma
Montdor
Titus
Helgray
Kemmner
Elvia
Redue

1 like

Ik kon niet kwijt: Leffe Amsterdam (nou maken die ook maar één soort horloge, zij het in drie kleuren en met verschillende bandjes), Avi-8 en Dan Henry.

1 like

Ik mis Memorigin en Tisell

2 likes

Hard gewerkt, Mooie poll, bedankt op.

1 like

Mijn God, wat enorm veel merken. En wat hebben veel mensen hier van die merken die je bijna nooit tegenkomt!!!

1 like

Ingevuld.
Mis alleen, EMG, Reebok en Profuomo

2 likes

Ik mis veel microbrands. Mss even in een apart blokje gieten. Ik denk aan Crepas, Borealis, Gruppo Gamma, Raven etc.

1 like

ik mag de beginpost niet meer aanpassen aangezien ik dan mogelijk de poll kan beeninvloeden. Om het er tussen te zetten in een nieuwe reactie is ook zo wat.

Ik ga de merken noteren en neem ze mee in 2019 :slight_smile:

Ik kon mijn Delbana, Feal, Emko en Superanker (allemaal vintage) niet kwijt in de pol.

Hier nog een lijstje voor volgend jaar. Wat je al hebt kan er uit. Maar hou je vast:
edit: die past niet…

1 like

Leuk idee!

Wat ik niet kwijt kon was de legendarische avi-8 en mn favoriete Polar hartslagmeter.

1 like

:point_up:

En Farer Universal.

Edit: Vond deze trouwens wel opmerkelijk:

Betekent toch dat er ≥17 Maurice Lacroix op het forum zijn, terwijl ik ze voor m’n gevoel niet vaak voorbij zie komen.

3 likes

Ik zie dat @TAH TL-3 is, wellicht wil hij zijn post opofferen/wijzigen om de poll te verlengen?

1 like

Kan niet, ook met TL-3 kun je je post niet meer wijzigen, kan alleen door een moderator.

1 like

Laatst uit pure balorigheid een Einzeiger ginds besteld en binnengekregen. Ik vind 'm nog aardig ook.

2 likes

Z’n eigen post toch wel?

Nee, kan alleen het eerste uur, daarna niet meer.
Ik ben ook TL-3 en ik kan m’n post in dit topic ook niet meer wijzigen.

Precies mijn gedachte! Had er daarom 2. Inmiddels op uitgekeken geraakt en op HF verkocht :+1:t2: Maar alsnog hele leuke dingen

1 like

Echt een horlogemerk is het niet, maar ik heb een flieger van Atlas. Er zijn meerderen hier die er één hebben.

1 like