NATO-band Tag Heuer Monaco Gulf

Sinds enige tijd trotse eigenaar van een mooie Monaco Gulf. Waanzinnig mooie klok.
M’n enige probleem zijn de leren bandjes. M’n huid zorgt er helaas voor dat een bandje snel slecht wordt. Met name in zonnige en warme perioden. Dan wissel ik, voor de warmte echt begint de leren naar een stalen of rubberen band. Heb inmiddels een 4de band aan m’n Longines Mastercollection en m’n 2de aan m’n Breitling Superocean Heritage. Toch vrij prijzig als je originele banden wilt.
M’n vraag is simpel: is er een mooie 22mm NATO band voor de Monaco Gulf?!

2 likes

Een nato op een TH Monaco :face_with_raised_eyebrow: ???
Zou ik persoonlijk niet doen :wink:

Gewoon een leren strap bij Ko bestellen … véél goedkoper dan die OEM straps en zeker even goed :+1:

Of eens kijken naar een rubberen racing strap.
Op mijn TH F1 GMT (met stalen bracelet) heb ik een (orignele) TH racing strap bijgekocht en die was van rubber. Weet wel niet meer wat de maat was (dacht 21mm) …

Mooie Monaco btw !

Een nato ziet er niet beseft uit op zo’n horloge. Een rubber tropic zou hem beter staan. Die moet niet moeilijk te vinden zijn in 22mm.

En je hebt altijd nog de bracelet

4 likes

Pfoeh… een NATO op een Monaco… niemand hoeft natuurlijk iets te vinden van de keus van een ander (Leven en laten leven immers) maar die combi zou ik zelf niet overwegen. Dan vind ik de tropic of bracelet optie van @TopGun een beter alternatief. :+1:

Als het dan toch een Nato moet worden, dan zou ik iets matchend met de wijzerplaat doen. Blauw, of zelfs oranje, of als hij te vinden is eentje die écht matcht met de strepen.

En tot slot, het blijf ttoch echt een heel gaaf horloge he zo;n Monaco! Zelg heb ik de CWA211P héél erg hoog op de verlanglijst staan. (Lees: met stip op 1 :stuck_out_tongue: )

1 like

Aub geen NATO. Een stalen band zal goed staan

NATO is best leuk hoor, als afwisseling:

1 like

Anders laat een mooie leren band maken met rubber binnenkant! :ok_hand:

Hirsch maakt ze zelfs standaard. Geen ervaring met deze overigens en wellicht zijn er nog meer standaard bandenmerken.

2 likes

Klopt kan in sommige gevallen best leuk zijn. :+1:

:scream:

Heren, dank voor jullie op-/aanmerkingen. Het wordt dus geen NATO, maar de originele rubberen band van Tag Heuer.

klopt, heb ook een paar exemplaren van die watervaste Hirsch banden. Werkt heerlijk met dat rubber aan de binnenkant. Denk dat deze bijvoorbeeld perfect staat

3 likes

Beste mensen… het ei is gelegd en het is een rubberen band geworden van Tag Heurer

3 likes