Weet iemand of er een merk is die nato banden leverd die zich kan meten aan de kwaliteit van de nato banden van merken als Omega, en Tudor. Dus fijnere en zachtere struktuur,? Of welke banden adviseren jullie aan…
Crown en Buckle is wel echt goed.
Miros Time NATO’s uit de Supreme lijn: de mooiste kwaliteit NATO die ik ooit in handen heb gehad (en ik heb volgens mij alle merken NATO wel een keer gehad haha!)
NATO’s van Miros zijn wel wat meer shiny dan gemiddeld, dus voor echt militaire klokjes wellicht wat minder geschikt
Je tikt me de woorden uit de vingers!
Ben ook op zoek naar zoiets. Ik vind Nato banden mooi staan, maar vaak te scherpe randen hebben.
Dit topic in de gaten houden👍
dat hebben die van Miros ook, die zijn behoorlijk stug (zeker aan het begin) maar blijven wel erg lang mooi
Dievas NATO bandjes zijn wat zachter/soepeler
Mag ik nog een vraag toevoegen ?
Ik ben op zoek naar Nato’s zoals bij de Bulova Moonwatch met klittenband. Waar zijn deze te koop ?
Ik heb 'n Miros van Candide overgenomen - TOPkwaliteit!
Lekker verhaal…, heb er net 1 besteld ****
@Patrick2
Die Bulova “nato” lijkt sterk op de originele NASA band die men gebruikte voor de omega speedmaster.
Als je googled op “velcro nasa strap”, kom je denk ik wel wat tegen!
gr
gasgasbones
Zelf goede ervaringen met Phoenix Nato’s. Volgens mij enkel via eBay te krijgen. Comfortabel, niet te dik, wat langer dan gemiddeld en drogen lekker snel op. Ideaal voor de zomer.
Maar, om even terug te komen op de vraag van TS; kunnen deze zich echt meten met bv de nato die Tudor bij de BB levert? Met die van omega heb ik geen ervaring, maar die van Tudor vond ik wel echt buitencategorie. Dus ik ben wel benieuwd of iemand ooit een echte vergelijking heeft kunnen doen.
Ik heb zelf de camo nato van de Tudor Ranger een keer omgehad. Best comfortabel maar voelde flimsy met blinkende sluiting e.d. Die Phoenix Nato’s vond ik prettiger dragen. Sober ook. Ze schijnen ontworpen te zijn (marketing BS?) voor het Britse Ministry Of Defence (MOS). Veel milsub eigenaren zien deze Nato als het orginele voor hun horloge. Ik vind ze gewoon lekker…
Ideaal! Thanks voor je antwoord. En klinkt veelbelovend! Ik ga bestellen.
Zelf geen ervaring met de luxe versie maar hoor/lees er goeie dingen over.
ToxicNato’s zeer goede ervaringen mee. Zeer goed afgewerkt, zowel het nylon als het metaal. Niet goedkoop, 18USD per stuk.
Ik heb er een en ik ben er tevreden over. Vrij dik, maar glad en soepel.
Ik hou van lekkere dikke en stugge nato’s.
Deze zijn doorgaans van de beste kwaliteit.
En, ze worden vanzelf soepel
Grt.