Nato bandjes opbergen?

Heeft iemand toevallig ook een mooie (en handige) manier om Nato bandjes op te bergen. Als ik een rol voor normale bandjes neem dan moeten ze dubbel en dan komt er een vouw in.
Merci!

Je kan ze ook dubbel doen zonder vouw :grimacing:

Ik heb in de kledingkast zo’n uittrekbare plank van Ikea. Handig in te delen en de natobandjes liggen gebroederlijk naast elkaar.

2 likes

Ik heb zo’n opbergbox voor alle bandjes. Door de rode dividers kan je hem zelf indelen. De NATO’s passen er in de breedte in.

1 like

Dat beginnen al wat aardig tips te worden. Het liefst zou ik natuurlijk ook wat “moois” willen…

Oprollen en een elastiekje erom heen. Alsof het geld in een film is.

Heb al zoiets gevonden. NATO’s kunnen er lang in dan en gewone bandjes enkel. Wellicht handig. Nu nog wat mooiers…

1 like

Heb de oplossing denk ik te pakken. Onderdelen besteld en gaat dhz worden. Zal posten als het af is.

1 like

Ben benieuwd, heb ze hier in een schoenendoos en werkt prima. :+1:

Ik had hier een keer een tip gezien om een kunstaasdoos (of tacklebox op z’n niet Nederlands) aan te schaffen. Die dingen hebben vakjes in ongeveer de breedte van een horlogeband en zijn verkrijgbaar in verschillende lengtes. Ook heb je voor een euro of 5 zo’n ding :slight_smile:.
Was het zelf alweer een beetje vergeten maar nu ik het opzoek, ziet het er best prima uit.