Nato in de tropen

Zit zins een maand voor mijn werk in Panama we zijn hier dik aan
het baggeren. Heb nu effe een paar dagen af en zit nu in Costa Rica (Limon).
Ik moet zeggen dat ik mijn klokjes wel mis, gek is dat! heb er maar 1 mee de
Promaster van Citizen op nato en bevalt goed vooral de nato band is fijn dragen
hier in de tropen.
Vind het fijn dat ik het Horlogeforum hier ook kan zien en lezen toch een stukje thuis in
Panama want af en toe is het hier flink afzien wat werkuren betreft.
Nou mensen ik hoop dat de elfsteden er in zit voor Nederland dit jaar.


Zonnige groet, John

veel plezier in the tropics! Bedankt voor de mini-review.

Volgens mij dooit het daar flink!

Have fun! Hans

Nou van mij mag het hier afgelopen zijn met de kou. Ik heb het wel weer gehad. Goede terugreis en neem graag wat warm weer mee.:wink:

Succes daar!

Leuke post. Jaarwisseling in de Tropen lijkt me heel apart.:)-D

Veel succes daar.

leuk dat je even reageert (tu)
succes

Hou je haaks, daar in het andere eind van de wereld! (tu)

Prijs jezelf gelukkig, ondanks de lange werkdagen, dat je in de tropen zit, ik vind sneeuw en ijs wel leuk maar alleen als ik in een blokhut zit op een alp;)
Heel het OV komt tot stilstand als er 5cm sneeuw valt of een beetje begint te vriezen en het enige waar we aan kunnen denken is een 11 steden tocht, kom op zeg, global warming is iets waar de NS blij mee is denk ik, een 11 stedentocht komt er nooit meer. Kan niet wachten tot ik medio maart naar Curacao mag…en de door jou getoonde citizen gaat dan ook mee:D
Leuk dat je effe reageert vanuit de tropen, geniet er van en doe voorzichtig!

Als ik jou foto’s zie,krijg ik een warm gevoel van binnen.
Heerlijk,zo een zomerse temperatuur.
Ben een paar jaar geleden een paar keer ook in de winter naar brazilie geweest voor mijn werk,beviel me goed.
Succes en werk ze.

Radjoe

Ik ook, heb verschillende winters achter elkaar overwinterd, en hier mooie zomers gehad, en verlangde toen wel weer naar een echte winter.

Die hebben we nu, en nu zou ik zomaar weer die kant op gaan.

Maar reageer even om te zeggen dat het een mooi horloge is, maar draagt een rubber band niet fijner (zeker als het nat wordt)?

Lijkt me gaan schuren, maar zal het eens proberen, wil dit horloge ook bestellen, maar dan de blauwe versie (denk ik)

Een nato of zulu schuurt niet als deze nat is weet ik uit ervaring. Erg prettig.

Ola, nato is inderdaad fijn voor hier, in de avond spray ik hem
helemaal nat met anti muggen spray ha ha blijft als een walm om
je lichaam hoef ik de rest niet in te sprayen. Het barst hier namelijk
van de muggen s’nachts.
Toen ik in dienst zat in de woestijn van Taliban country
je weet wel vond ik de nato ook goed en soepel aan de pols zitten, schuurt echt niet teminste
als je een goede kwaliteit nato heb van Manboth in Den Haag naast Gerard Horloge platform.

Hey mensen thanks voor de reacties en emails doet mij goed, zat namelijk effe in een dip en
dan is het fijn om een passie voor horloges te hebben snap ie.

Zit morgen weer in Panama op de cutter, het is nu 16:10 dus 23:10 in NL.

Adios, John

Goed stukje van je, leuke foto’s! En mooi een stukje van een ervaringsdeskundige over het nut van nato’s in de tropen!

Enne, we vinden het echt niet erg als je van tijd tot tijd nog eens wat foto’s stuurt van wat je voor werk doet enz. Als er maar een horloge op staat! :smiley:

Menno

Kop op en nog ff volhouden!

Groeten,

Ron.

P.S. Oh wat verlang ik weer naar Curacao bij het zien van deze foto’s. Zal ook nog ff moeten volhouden.

Groeten terug… :slight_smile:

Staat je Citizen goed die band. Persoonlijk heb ik (op vakantie) in warme landen toch liever een metalen band.

@ Zeno, dat lijkt wel op klein Curacao op die foto :smiley:

Maar och, zou ook wel weer eens een paar maandjes kunnen uithouden daar.

En jullie? 2 mnd op, 1 af, of gewoon een lange periode?

Als je lang daar bent wil je hier zijn en andersom, en als je ermee stopt omdat het wel genoeg is gaat het na jaren toch weer kriebelen

Effe de laatste pics net voor de grens met Panama, zelfs nog een Luiaard gespot.



Adios, John

Oef dit doet mij weer verlangen naar Costa Rica.
Ik zat toevallig 3 maand geleden ook bij Limon in de buurt, had toen mijn Suunto Core mee :slight_smile:

Niet meer in een dip raken! dat moet je met al dat natuurschoon natuurlijk niet doen …

Die parkeerplaats welke plaats was dat?

Mooie plaats, mooi horloge … en GEEN sneeuw?!