Op zoek naar een leren nato struikelde ik over deze band…lijkt op nato…maar is het niet.
Iemand ervaring met dit soort bandjes…??

Op zoek naar een leren nato struikelde ik over deze band…lijkt op nato…maar is het niet.
Iemand ervaring met dit soort bandjes…??

't is in wezen wel een soort nato, maar dan met een Dubbele D sluiting zoals die ook op motorhelmen zit…
Volgens mij wel een van de beste oplossingen… want… deze is traploos in te stellen…
Bij deze banden zit de dikte voornamelijk aan de onderkant van je pols en dat is niet zo handig als je regelmatig achter een bureau zit
Volgens de site “The design of the watch strap leaves a flat lower part which is comfortable for office work and typing.”
Daarnaast heeft men het over ädjustable ring system". Maar hoe ik ook kijk ik blijf twee ingenaaide ringen zien dus hoe men daar bij komt ??
Volgens de site “The design of the watch strap
leaves a flat lower part which is comfortable for
office work and typing.”
Lijkt met ook dat ie aardig hoog is.
Daarnaast heeft men het over ädjustable ring
system". Maar hoe ik ook kijk ik blijf twee
ingenaaide ringen zien dus hoe men daar bij komt
??
Ja, maar dat flapje kun je, zoals al zei, traploos doorheen lussen. Hoe meer je em aantrekt, hoe kleiner het gat wordt waar je pols doorheen moet, en hoe langer 't flapje wordt. Gelukkig heb je een verschuifbare keeper om em in toom te houden.
Ok dat had ik al begrepen…vrees echter dat gezien de afstand tussen de vaste ringen en mijn polsomvang de ringen niet aan de zijkant van de pols zitten maar aan de onderkant van de pols:
Heb ze via berichtje gevraagd wat de afstand tussen de vaste ringen is…ben benieuwd of ik antwoord krijg…