Vandaag maar eens de Nato op mijn Tudor geprobeerd, vind het niet tegenvallen:

Leuk detail, de gesp lijkt op het merkteken

Vandaag maar eens de Nato op mijn Tudor geprobeerd, vind het niet tegenvallen:

Leuk detail, de gesp lijkt op het merkteken

Kan die heel goed hebben. Mooie combinatie
Deze originele nato die bij het horloge werd geleverd vind ik qua kleur erg mooi, maar veel te iel. Ik zou investeren in een robuuster exemplaar, want deze klok op nato is een goede combinatie.
kleur staat idd wel mooi , sluiting helemaal …maar de door de vorm van de lugs en positie van de pushpinnen komt het horloge wel erg op de nato te liggen …zoals je op foto 2 kunt zien.
ik vind dit zelf dan altijd wat minder mooi …
Ik ben geen fan van nato, maar dit vindt ik een hele geslaagde combo (tu)
staat er goed bij!
Qau kleur past ie misschien prima, maar ik vind het nu wel een beetje een mercedes met volkswagen wieldoppen…
Groet
Herman
De band staat qua kleur bijzonder goed bij de klok en heeft inderdaad ook een mooie sluiting.
Maar zelf zou ik zo’n mooie klok ook een mooier bandje gunnen, ik heb de liefde voor NATO-banden nooit zo gesnapt. Zoals Zeemeester ook zegt, het horloge ligt wel erg óp het bandje.
Maar het blijft natuurlijk een kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten, zei mijn oma altijd.
Nato of geen nato het blijft een verschrikkelijk mooie klok.
Erg mooie nato prima combi
Hoi,
Normaal zou een Natoband mijn allerlaatste keus zijn…
Toch, eerlijkheid gebied me te zeggen dat deze domweg goed staat.
Mooi uitgezocht!
Groet,
Nico.
Helemaal mijn smaak :~
Ik vind het top! (tu)
Prima combinantie!
De combinatie is prima maar ik vind de klok te stijlvol voor een nato.
Hoewel ik nato’s echt fijn vind en ik de combi zeer geslaagd vind, ben ik toch weer terug naar deze:

Het is toch meer een horloge op staal dan op textiel.
Staal idd beter.
De nato vind ik kwa kleur toppie. Hij is er immers voor gemaakt, maar ik hou ook meer van dikkere/stevigere banden. En bij deze kast vind ik nato te iel.
Daan, ik vind 'm best mooi op de bijgeleverde NATO, maar het bandje lijkt inderdaad er dunnetjes.
Een andere optie is de Timefactors NATO, beste kwaliteit die er te krijgen is en heel betaalbaar:
Daan, ik vind 'm best mooi op de bijgeleverde
NATO, maar het bandje lijkt inderdaad er
dunnetjes.Een andere optie is de Timefactors NATO, beste
kwaliteit die er te krijgen is en heel
betaalbaar:
Ook een leuke kleurencombi. Wat er met nato allemaal niet te doen is…
“vind het niet tegenvallen” zeg je? Mooie understatement, ik vind het prachtig!