Nato or not?

Hallo heren,

Weet niet of dit horloge al eerder op een nato bandje is verschenen maar ik wou jullie hierbij toch laten zien hoe mijn oude vertrouwde khaki king er op een nato uitziet. Enjoy or not :relaxed:

Hier zij aan zij naast mijn squale die ik weer op zijn vertrouwde originele band heb gezet, zat op een tropic strap. Had nooit eerder straps verwisseld, moet zeggen dat ik het wel geinig vind. Denk dat het vaker voor zal komen :yum:. Excuses voor de matige kwaliteit van de foto’ s maar heb een LG van de oude generatie en die maakt niet zulke geweldige foto’ s.

U zijt gegroet,
TW

2 likes

Ik vind het mooi, geeft weer een heel andere look aan je horloge :grinning:

1 like

Hier past makkelijk een nato op! Of de bondnato de beste keus is weet ik niet.
Maak morgen met daglicht dezelfde foto’s maar zonder flitser en je krijgt een hele andere compositie. De combi is dan beter te beoordelen.

Gr. Martin.

1 like

Not!
Maar ik ben dan ook absoluut geen Nato-fan :wink:

1 like

Als je eenmaal aan het bandenswappen gaat, ben je zo verslaafd! Een nato of nog mooier, een 2 rings zulu, kan echt heel mooi staan vind ik zelf. En makkelijk elke dag even een andere opdoen :+1:
Die Hamilton kan het wat mij betreft goed hebben, misschien eens een effen zulu proberen in donkerblauw, donkerrood, groen, eh… eh…

1 like

Vintage leer! Of canvas.

1 like

shoot…helemaal vergeten Rush Hour op te nemen!!! :smile:
.
.
.
.
.
.
.
Ontopic
Geen nato op de Khaki

1 like

NOT. Geen Nato op welk horloge danook…:wink:

2 likes

Staat strak, mooie combinatie!

1 like

Stoere combi, horloge kan het goed hebben.

1 like

jij houd het meer op perlon?

:flushed:

1 like

Het zal ongetwijfeld erg comfortabel dragen, maar ik kan echt geen horloge bedenken wat er leuker uitziet op nato dan op leer/staal. Blijft géén gezicht, echt niet.

3 likes

Ziet er goed uit :+1:
Met kleuren kan je alle kanten op.

Ik vind het een van de prettigste banden
om te dragen.
Ik koop ze nu voornamelijk met zwarte hardware
dat remt de bling en behoudt de nato look.

Grt.

1 like

Dat was Jan
Ik heb meer een leer-fetish :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik vind nato soms wel leuk, maar ik zie niks van de kleuren terug. En dan klopt het niet helemaal voor mij.

Maar hey, smaken verschillen. Zo lang jij het toch maar leuk vind!

1 like