Nato strap 21mm

Ik zou graag een Nato bandje voor bij men Planet Ocean willen. Nu heeft de PO een bandbreedte van 21mm en de meeste bandjes zijn 20-22mm. Wat kan je dan beter doen, voor de 20 of 22mm versie gaan of verder zoeken naar een passende 21mm versie? Ik zou namelijk een bandje van PhenomeNato willen omdat de kwaliteit vergelijkbaar zou zijn aan die van de Omega Nato’s.
Gekker nog als ik op de site van Omega kijk hebben ze volgens mij ook alleen maar 20 en 22mm bandjes. Als ik eentje voor mijn PO in het winkelmandje leg zou het bandje 21-22mm zijn. Als ik voor een 300m er een zou bestellen is het 19-20mm.

Ik gebruik bij mijn Seiko Flightmaster met 21 mm lug width een soepele 22 mm nato die er prima op past :+1: zou dus eerder groot gaan dan klein.

2 likes

Yep 1 mm groter gaat prima.

Ik dacht dat ze bij cheapnato’s odd numbers hebben.
Want als het echt past ziet het er altijd het beste uit.

Bovendien kan ik het mentaal niet bolwerken om met
een 22 band in een 21 lug rond te lopen :grin:

1 like

I know, OCD is a bitch :sweat_smile: Maar als je bij Omega zelf ook een 22mm krijgt toegestuurd kan het voor mij ook door de beugel :slight_smile:

Denk dat ik gewoon de gok waag en een 22mm bestel. In het ergste geval moet die dan op een ander horloge.

2 likes

Iemand die een 22mm heeft van PhenomeNato, zou die eens willen meten of het exact 22mm en niet 22,5 ofzo?