Nato strap dunnere pols

Beste forummers,

Ik ben op zoek naar een NATO horlogeband. Nu heb ik mooie gezien van Dievas die ook erg goed worden beoordeeld hier op het forum. De lengte daarvan is echter 280mm en geschikt voor polsen vanaf 160mm. Mijn polsen zijn kleiner. Heeft iemand een alternatief die geschikt zijn voor dunnere polsen dan 160mm?

Alvast bedankt!

Knip er een stuk af en maak er een gaatje bij ofzo ?

Heb zelf ook dunne pols en heb een aantal nato’s van Rob (monsterwatches). Die zijn voor mijn polsen perfect. De meeste nato’ s hebben te weinig gaatjes voor een smalle pols. Maar die ik bij hem op de Rikketik, niet die van laatst, gekocht heb zijn niet te lang en hebben ruim voldoende gaatjes, heb zelfs nog gaatjes over. Ook via zijn site zijn ze te bestellen, alleen zou zijn nato- lijn vernieuwd worden, geloof nieuwe leverancier. Hoop wel dat de lengte en het aantal gaatjes hetzelfde blijven.

Ik heb een pols van 16cm en heb een paar nato bandjes uit Hongkong die me prima bevallen. Hou zelfs nog 3 gaatjes over,
Besteld via Ebay voor 99 cent (pond) per stuk en gratis thuisbezorgd. Ze zijn trouwens behalve in zwart in verschillende kleuren te bestellen.
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/_57_zpsp2o7zad2.jpg.html][/URL]

Waarschijnlijk gaat het wel lukken met die Dievas. Ik zit qua omtrek ergens rond een ruime 16,5 centimeter en zit al op gaatje 4 (zit bij warm weer echt passend strak).
Mocht het bandje toch te ruim zijn ben je 'm ook zo weer kwijt, kortom gokje wagen.

ik heb even een Dievas omgedaan en met een 19mm pols
had ik nog 6 gaatjes van totaal 13 gaatjes over