NATO strap, maar dan beter: Springmade

Kwam ik tegen op YouTube, goed idee, misschien maar eens eentje bestellen

Inderdaad lijkt iets gemakkelijker en in elk geval de juiste maat. :+1:

1 like

Bedankt voor het delen.

Ik heb het snel gescand, maar wordt er niet warm van. Overigens is een nato ook niet aan mij besteed. Dan vind ik een siliconen Swatch bandje nog comfortabeler.

Dat driehoekje van de sluiting lijkt een beetje omhoog te staan. Denk dat je daar vaak mee blijft hangen tijdens het deskdiven en dat hij dan steeds een beetje los schiet.a
Edit: bij de Oris zie je het goed als ie z’n pols draait.

One layer is goed. Buckle is mwah. Je ziet ‘m inderdaad rechtop staan. Niet handig.

2 likes

Viel me ook op, misschien een kwestie van het bandje verschuiven t.o.v. het horloge, zodat de sluiting vlakker tegen de pols ligt?

2 likes

Hi, my name is Austin, and these are my straps, I don’t speak Dutch, but if you have any question, me and Google translate will try to answer.

Thanks!

4 likes

I usually wear it under my wrist, so it doesn’t really stick out or cause a problem.

The way he was wearing it made it seem worse then usual, I think. It doesn’t really stick up when I wear it under my wrist.

1 like

The NATO strap of the future is present… Erika’s MN strap! Ben nog niks tegengekomen wat ook maar in de buurt komt.

1 like

I like the idea, but $25,- (ex shipping and taxes) is a bit high for me. I’ll explain why.

The hardware misses a more premium feel to it. The buckle is what makes the difference in comparison to regular nato’s, so you could make it feel more premium by adding your logo. The fasteners are missing the look and feel of the buckle. I never used one, but i can understand what @GiveMeYourDough says. Maybe if the buckle curves a bit more around the wrist it would take that idea away (a regular pin is also curved towards the wrist). I don’t mind spending a bit more on straps, but i don’t think the buckle is worth $20.

If i came across like an asshole… i’m sorry :sweat_smile:

2 likes

Nadeel van Erika MN strap lijkt mij dat je nog steeds de pins moet loshalen ,dit lijkt mij wel een goede nato trapsgewijs verstelbaar .
Maar ook een gewone Nato kan je met 1 laag onder je horloge dragen en die zijn te koop in alle kleuren en kosten lang niet zo duur

Da’s waar. Ik heb momenteel alleen horloges met doorgeboorde pinholes, dus dat extraatje neem ik voor lief. Kostendiscussie vind ik altijd wel grappig, kopen we bijvoorbeeld een horloge van 500 euro en gaan we moeilijk doen over een bandje van 25-50 euro… :sunglasses:

4 likes

Probeer een Nato eens op deze manier.
Zo draag ik mijn bandjes, steek je hand door de opening en maak 'm daarna gewoon vast.
Dan zit er maar 1 laag tussen je pols en het horloge


Het klopt natuurlijk wel wat je zegt over de prijs, maar ik ben een echte Hollander :grin:

2 likes

Heb ik paar keer geprobeerd. Is het toch ook net niet. Gewoon een schaar zetten in die extra flap :smiling_imp:, of op zoek naar one layered nato of Zulu. Of mn strap…

4 likes

Haha ja de schaar erin is ook een goede oplossing :wink:

Zo draag ik hem ook altijd :ok_hand:t3:
Edit: bijna altijd.
Edit: af en toe. Eigenlijk doe ik altijd maar wat me op dat moment uitkomt.

1 like


Zo,… Bandje van Ali opgeofferd :relieved:

Wel even het stompje dichtgebrand? Durf het trouwens minder goed met duurdere NATO’s :roll_eyes::smirk:

Well… We like wristshots. Would like to see how you wear your strap. Oh, and welcome here.

1 like