Nato's en mesh bij de l.i.d.l

Nato’s en mesh bij de lidl ja. Dit heeft meer amusementswaarde dan dat het een kooptip wil zijn maar misschien is die mesh iets voor iemand zijn een vintage, wie zal het zeggen. Ook Nato’s met goudkleurige gesp/keepers. Breedtes onbekend. Voor 6.95 per stuk.
Check hun website, datum 7 maart. Ik ga zelf niet kijken denk ik.
Zijn Nato’s en mesh banden nu uit :smile:

De te verwachten kwaliteit van het gratis horloge wat je erbij krijgt is natuurlijk zeer laag, daarom als voetnoot.

1 like

Het stikt van mesh en natobanden in het goedkope segment en ramsgebeuren. Deze banden zijn hoog modisch. Denk niet dat je je als WIS onderscheidt met zo’n band, nee, je lijkt enkel een mode slachtoffer.

1 like

Uiteindelijk wordt alles mainstream. Kijk naar die fixies. Herinner me nog de eerste te zien, 10 jaar geleden in Kopenhagen. Uberhip toen. En nu…

2 likes

Screenshotje of zo? Krijg het niet gevonden…

Je moet de folder openen, en dan je regio kiezen, mogelijk is het niet landelijk.

Nu zonnebril op:

Ik las overigens gisteren ergens dat “China” steeds meer in Afrika aan het outsourcen is. Horloges dus he.
Cased in Gambia; Angola movement; made in Timboektoe. Klinkt grappig toch. En hoe grappig ook, het is wel de toekomst denk ik. Na China: Afrika. Dankzij China. Niet dankzij ontwikkelingshulp zou ik er bijna aan durven toevoegen.

2 likes

Ik vind het eerlijk gezegd best geslaagd. Voor 6,99 een horloge op Nato…
Dat vind je toch nergens!

't zou mijn tweede Auriol kunnen worden… ik heb al een G-Shock Hommage van Auriol… 'k moet nog een leeg Sixpack Freeway Sinas inleveren… weet meteen wat ik met mijn statiegeld kan doen… :smile:

Daniel Wellington homages, moet niet gekker worden

1 like

Wauw, zelfs inclusief batterij!

Krijg er sterk dw design gevoel bij.

Ik vind Daniel Wellington al zo erg. En je ziet ze overal in de etalages liggen. Ik denk dat DW mensen naar alle horlogezaken gestuurd heeft om ze te dwingen in te kopen. :grin: Koop in of ik schiet!.