Nato's, zulu's enz. ?!

Is hier al een nato topic? De zoekfunctie levert me niets op…

Ik vind ze super… die goedkope bandjes…

Laatst kreeg m’n vriendin (die liever quartz draagt dan mechanisch en een hekel heeft aan Rolex :slight_smile: ) een afdankertje van de overburen.
Er zat een foeilelijk oranje bandje aan maar m’n lief wist dat er een zakje nato’s in de kluis lag…

En vandaag moest er een blauw bandje aan…

Want dat combineerde leuk met…

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Zijn er nog meer liefhebbers hier??!!

Ik hou er ook wel van.
Ze moesten verplicht worden in elke collectie…

Tuurlijk zijn die hier…

Moet er ook maar een keer een paar bestellen. Welke raden jullie mij aan, welke site. Ik heb 24mm nodig.

Groet,

Frank

Ik wil een originele band ook nog wel eens wisselen met een nato. Vooral bij warm weer zijn ze comfortabel. En toevallig had ik nog twee foto’s als voorbeeld.

Want we zijn gek op foto’s.

Michel

Ja, ik heb er ook enkele. Maar wat is nou eigenlijk het verschi tussen een Nato, Zulu, Yaflle (;)) en ga zo maar door? Daarbij, ik heb volgens mij een paar Nato’s, die zijn dan te lang en dan blijft het uiteinde ver uitsteken. Of ik bevestig ze verkeerd? :smiley:

Henrik Schreef:

Ja, ik heb er ook enkele. Maar wat is nou
eigenlijk het verschi tussen een Nato, Zulu,
Yaflle (;)) en ga zo maar door? Daarbij, ik heb
volgens mij een paar Nato’s, die zijn dan te lang
en dan blijft het uiteinde ver uitsteken. Of ik
bevestig ze verkeerd? :smiley:

Henrik… jij bent de chef hier maar als lid van het NFU moet ik je toch echt berispen… Laat jij het flapje van je nato uitsteken?! FOEI!!!

Dat hoor je netjes terug te vouwen!!!

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ik heb er zelf een drietal op Nato’s. Alleen, uhm, niet iedereen waardeert hier het merk waar ze aanhangen. Ik heb niet echt zin om weer een pro- en contra discussie te ontlokken. Eén van de redenen waarom ik ze er om heb zitten is juist dat het een compleet andere uitstraling geeft dan de standaard metalen Rolexen, waaraan hun uiterlijk ontleend is. Hieronder toch maar de plaatjes…

MartinB Schreef:

Ik heb er zelf een drietal op Nato’s. Alleen, uhm,
niet iedereen waardeert hier het merk waar ze
aanhangen. Ik heb niet echt zin om weer een pro-
en contra discussie te ontlokken>

Martin, bedankt voor het delen (tu) Het gaat om de nylon bandjes, niet om de klokken (tu)

Dit vind ik persoonlijk de allervetste combo:

Lekker James Bond style, hier de echte:

Groet, Roel

Wel jammer dat james niet ff de juiste maat erop kon zetten…

Wow, Die oranje strap is lekker :smiley:

Groeten,

Martin

Nomaals bedankt voor je bericht Roel, maar in 24mm zijn ze helaas nog niet te vinden…

Geuzzz Schreef:

Nomaals bedankt voor je bericht Roel, maar in 24mm
zijn ze helaas nog niet te vinden…

Met dank aan nato freak Dale van het andere forum:

http://www.broadarrow.net/maratac.htm

(tu)

Mijn ervaring met Nato’s is dat die dingen een ‘aquired taste’ zijn. Ik heb er eentje een paar maanden gedragen aan mijn Citizen-duiker en af en toe aan de Smiths W10.

leuk topic en veel mooie klokken en foto’s (tu)

Deze website stuurt helaas niet meer naar buiten de US. Ik heb een 20mm besteld bij yaffle.nl en nu rustig op zoek naar een mooie 24mm.

Toch bedankt voor de link.

http://www.deepbluewatches.com/24mmnatostrap.html

Dat is wat ik zo snel op google kon vinden

Iemand enig idee waar ik onderstaand bandje kan vinden? Bij Yaffle zijn ze al een tijdje uitverkocht. Het liefst in Nederland! Misschien Rikketik?

Nato Bond-Desert 20MM

(Ik hoop dat jullie het OK vinden dat ik even jullie foto’s leen)

Hoi Coen,

Ik heb hem op een Rikketik bij Rob (monsterwatches.nl) gekocht.
Misschien heeft hij ze nog.

Michel

Bedankt WRX, ik ga het morgen ff checken!