Naut

Zojuist een ruil afgerond met Naut. Ging helemaal mis door de postbedrijven, maar de beste man hield me op de hoogte als een ware verkoper. 2weken lang dagelijks een update inclusief screenshots etc. Heb me geen moment ongerust gevoeld en ben nu trots eigenaar van 2 nieuwe vrienden. 1 het horloge en 2 seikonaut als verkoper (ruilen)… Dikke duim omhoog!!! Topervaring dankzij zijn eerlijkheid, enthousiastme en doorzettingsvermogen jegens de postbedrijven. Topper!!

3 likes

@Naut

1 like

SKX jubilee verkocht aan @Naut
Prima deal, lekker vlotte betaling en snelle communicatie. Zo heb ik ze graag.
Zeker voor herhaling vatbaar :+1:t3:

1 like

Snelle deal met @Naut, vlotte communicatie en enthousiaste bevestiging na ontvangst. Top!

1 like

Een Seiko overgenomen van @Naut
Een prettige verkoper, goede snelle communicatie en alles in goede banen geregeld. Absoluut een aanrader!

1 like

Afgelopen zaterdag is het horloge binnengekomen, dat ik van @Naut had overgenomen. Snelle deal, prettige communicatie en keurig verpakt. Ik ben er heel blij mee. Volgende keer weer, Mathieu. Nog bedankt.

1 like

Enkele straps verkocht aan @Naut. Was meer dan prima een dikke aanrader :+1::sunglasses:

1 like

Klassieker bij @Naut gekocht. Reageert snel en maakt alles waar #TripleA :ok_hand:!

Ik ben er blij mee :sunglasses:

1 like

Prachtige Omega Constellation gekocht bij @Naut, erg snelle deal en het horloge is nog mooier dan omschreven! Dikke aanrader

1 like

Zeer slecht verpakt waardoor en slecht gecommuniceerd over de inhoud van de verpakking.

Het horloge zat enkel in een servetje gerold. het opgerolde servetje zat enkel in een bubbeltjes enveloppe. Zeer kwetsbaar verpakt (Erg jammer dat er niet even de moeite wordt genomen om ander mans spullen netjes te verpakken)

Daarbij zouden zoals aangeven in de berichten voorafgaand de verkoop een rolletje tape met daarin de extra schakels verpakt zitten. Deze heb ik uit de enveloppe gehaald. Bleek achteraf dat er nog een tweede rolletje tape met vlakke pennetjes in de enveloppe zouden zitten. Deze zijn mij niet opgevallen en helaas in de prullenbak beland en heb ik niks meer aan de extra schakels.

De reactie daarop was: “Je kon bij de eerste inspectie van het horloge zelf vermoedelijks ook gezien hebben dat er brede vintage pinnen in het horloge steken.”
Hoe kan ik als leek nu weten dat er ook brede vintage pennen bij horen?

Volgens Matthieu dikke bult eigen schuld.

Had gewoon even duidelijk gezegd wat er was verpakte of had het netjes verpakt in een zakje in plaats van kleine onderdeeltjes in een stukje tape te rollen.

Horloge is verder keurig in orde.