Omgehad? Want hoe cool ook; dat is wel écht een clownesk horloge om de pols hoor.
Dit soort citaten zouden ze op de Patek website moeten tonen
“Wat zeggen onze klanten over ons”
Edit: Joh dat pikken ze snel op!
en nee ik kon het exacte typenr niet vinden(lees ongeduld) dus die heb ik er ook gewoon in getypt
Precies, de vraag is welk model geprijsd is op “volledige castratie”…
Ik probeer 'm mooi te vinden en de wijzerplaat vind ik wel mooi, maar de endlinks zijn inderdaad niet om aan te zien. Misschien op leer…
Het kan wel mooi uitdraaien zo’n band, moesten ze het bv op de IWC manier gedaan hebben:
Maar dan nog zou ik de kost niet kunnen verantwoorden, ze hebben mooiers in de collectie. Eigenlijk zou ik dan eerder deze nemen uit Glashutte:
Mooie blauwe wijzerplaat, 200m WR, schitterend uurwerk in zijn prijsklasse en ook die duitse stempel dan heb ik nog genoeg over voor wat anders!
Neen maar dat is inderdaad wel een valid point dat roet in het eten zou kunnen gooien. Waarschijnlijk te groot/opvallend aan de pols. Dus toch maar die gebalanceerde 39mm RO dan, of dan deze Oddysseus.
eens, kan er zo op foto en video ook echt niet aan wennen!
Ja!
Ook!
Hoezo?
Vanwege de maat.
hmm, is toch 40mm? dat valt tochh wel mee?
(kan maar 1ike geven)
Deze een paar weken geleden in Den Haag in handen gehad, nieuw, bijna 2 maal de listprijs, kon mij niet echt bekoren
40mm in het vierkant is echt heel fors. Voor mijn smalle pols clownesk groot.
Oke, dan snap ik in ieder geval wat je bedoeld! Die Octo lijkt me namelijk wel enorm cool
Proberen ze toch wat Rolex publiek in te lijven , kan natuurlijk ook een marketing strategie zijn. Vindt normaal Lange wel heel erg stijlvol, maar buiten mijn budget. Mocht deze toch ooit binnen mijn budget vallen laat ik hem graag liggen voor een ander.
Wat mij betreft ook zeker niet het geld waard. Heb destijds gelukkig nog een nette prijs gekregen. Wellicht dat het belletje binnenkort een keer barst.
Ik vind hem erg mooi, maar zou ook vreemd zijn als dat niet zo was.
De Nautilus heeft geen rivalen, louter klonen.
Enige uitzondering is de originele, extra platte, AP Royal Oak.
Ik vind 'm mooi. Met L & S elementen erin (als de merknaam was gewist, iedereen hier zou ze herkennen), maar toch in een sportief jasje. Prijs op zich natuurlijk crazy, maar dat is nooit anders op dit niveau