Ik snap werkelijk niet hoe je dit mooi kunt vinden. Die grote dag en datum, helemaal naar buiten geplaatst. Te grote secondenschijf. Rommelig met die gebogen merkaanduiding. Lelijke bandaanzet. Contrast met de binnenring. Veel te breed doorlopende band. Nee, echt ronduit lelijk deze.
Ik vind het vooral een pocherig en poenig horloge. Ik ben ook geen fan van de Nautilus maar daar zit wel een briljante eenvoud en tijdloosheid in. Ik heb dan ook mijn twijfels of deze Lange een collectersitem zal worden.
Als je deze op leer zou zetten kun je volgens mij net zo goed naar de andere meer dressy modellen van Lange kijken. Het is nu net of alleen de band en de chapter ring er een sport model van maakt.
Dan blijven we hopen op de Chopard
Die is al veel beter, maar was het voor mij ook niet helemaal.
Ik word er sip van. Dit model past ook niet tussen de rest van het merk vind ik.
Ze maken veel vaker missers, maar ook een aantal prachtdingen. Komt u maar @bauhaus.
Als het om horloges met ‘geïntegreerde banden’ gaat hou ik het voorlopig maar hierbij:
Ik vind dit geen supermooi horloge, maar nog steeds een stuk mooier dan die oudbolige Nautilus met die rare stukjes aan de zijkanten.
Ik zou één teelbal opofferen voor een 5711R.
Heb deze een tijd terug even mogen bewonderen in Duitsland. Erg mooi afgewerkt en wellicht in het echt ook wel mooier.
De dingen die je aangeeft die blijven en moet zeggen dat ik hem ook niet denderend vind.
Kortom wat mij betreft geen ‘Nautilus killer’;
Daar ben ik voor in
Omgehad? Want hoe cool ook; dat is wel écht een clownesk horloge om de pols hoor.
Dit soort citaten zouden ze op de Patek website moeten tonen
“Wat zeggen onze klanten over ons”
Edit: Joh dat pikken ze snel op!
en nee ik kon het exacte typenr niet vinden(lees ongeduld) dus die heb ik er ook gewoon in getypt
Precies, de vraag is welk model geprijsd is op “volledige castratie”…
Ik probeer 'm mooi te vinden en de wijzerplaat vind ik wel mooi, maar de endlinks zijn inderdaad niet om aan te zien. Misschien op leer…
Het kan wel mooi uitdraaien zo’n band, moesten ze het bv op de IWC manier gedaan hebben:
Maar dan nog zou ik de kost niet kunnen verantwoorden, ze hebben mooiers in de collectie. Eigenlijk zou ik dan eerder deze nemen uit Glashutte:
Mooie blauwe wijzerplaat, 200m WR, schitterend uurwerk in zijn prijsklasse en ook die duitse stempel dan heb ik nog genoeg over voor wat anders!
Neen maar dat is inderdaad wel een valid point dat roet in het eten zou kunnen gooien. Waarschijnlijk te groot/opvallend aan de pols. Dus toch maar die gebalanceerde 39mm RO dan, of dan deze Oddysseus.
eens, kan er zo op foto en video ook echt niet aan wennen!
Ja!
Ook!