Nauwelijks bekend: "Akteo"

We reizen wat af in onze horlogemerk-speurtocht.
Dit keer gaan we naar Besançon in Frankrijk, waar het hoofdkantoor van het merk “Akteo
http://www.akteo.fr
” van ontwerper Jean-Christophe Mareschal staat.
De merknaam is in september 2008 wel eens genoemd op dit forum.
Het assortiment horloges is opgebouwd rond diverse thema’s, zoals sport, muziek, kunst, natuur, beroepen. Binnen deze thema’s bestaan verschillende artistieke ontwerpen van wijzerplaten en wijzers.
De horloges ogen strak en modern, terwijl sommige thema’s behoorlijk kleurrijk zijn.
Leuk om eens doorheen te snuffelen. Wellicht ziet iemand wel een leuk kadootje voor de komende feestdagen.
Ik kwam in Tempus/Trinity zelfs nog een strakke chrono tegen.
Voor zover ik kan nagaan zijn ze voorzien van quartz-uurwerkjes, dus vermoedelijk niet al te duur.
Volgens de site zijn in Nederland geen importeur of verkooppunten te vinden.

Tot morgen.
Flip.

Grapig, kende het overigens niet.

Hallo Flip,

deze keer voor mij wel een bekend merk…veel van mijn vroegere gasten hadden er een om hun sport, beroep of dergelijke weer te geven…heel erg leuk om de site te zien waar ze allemaal op staan!
Grappige horloges!

Dank voor het plaatsen.

Groet, Justin

Ik vind g°het een leuk thema horloge maar denk het niet te koop in nederland

Grappig, niet meer, niet minder.

Ik ken ze ook. Erg leuke horloges om kado te doen.

Grappige modellen. Qua kwaliteit weinig byzonder. Beetje Kijkshop merk volgens mij.

Zien er grappig uit. Helaas geen verkooppunt in NL want ik wilde ze wel eens zien.
Zijn er ook prijzen van bekend bij iemand?

(leuk voor sint of kerstcadeautje)

Even Googlen op “akteo price”.

Thanks - stom even niet aan gedacht. Ik zag dat ze allemaal 149 dollar zijn.

Dit zijn inderdaad leuke horloges! En qua prijs valt het best wel mee vind ik… De muziekhorloges vind ik best wel mooi! En super leuk om kadoo te krijgen, ten minste als het iets te maken heeft met je beroep of hobby ed…

Allen,

Ik heb de reacties gelezen en vanaf voorjaar 2011 zijn wij Importeur van Akteo horloges in Nederland. Deze horloges, met een zwitsers uurwerk, zijn kwalitatief uitstekend en hebben 2 jaar volledige garantie.

Wij zullen u op dit forum informeren over de voortgang van opzet van de verkoopkanalen.

Helaas mogen wij ons nog niet bekend maken, maar dat zullen wij zeker gaan doen als dat kan.

De reacties heb ik met veel interesse gelezen. Ook op dit bericht kan en mag u natuurlijk reageren.

Prima. Overtuig ons maar :~ . Let wel, men is hier gezond-kritisch, dus… We zijn benieuwd. Enne, een ludieke actie doet het hier ook altijd wel goed :wink:

Dat overtuigen gaan we zeker doen, ik hou jullie op de hoogte. En opbouwende kritieken en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom

Vanaf 01 februari 2011 is Thematik Nederland B.V. de nieuwe importeur van Akteo horloges in Nederland. Er zal zo spoedig mogelijk een netwerk van verkooppunten worden opgezet. Service, garantie, e.d. zullen in Nederland gebeuren. De huidige collectie is nu nog te vinden op Akteo.fr. Een nederlandse site is in de maak. Na 01 februari 2011 zal via dit forum ook aangegeven worden hoe u ons kunt vinden.

Vanaf heden zijn Akteo horloges in Nedeland. De verkoopkanalen worden opgezet. U kunt alles volgen op Akteo.fr. De nederlandse site is in de maak.

Kortom in het voorjaar moeten de eerste verkooppunten in Nederland gestalte hebben gekregen.

Met vriendelijke groet,

Thematik Nederland B.V.

Niels,

Een ludieke aktie… Wat had je in gedachten voor de Akteo liefhebbers??? op dit forum.

Importeur