Hallo allemaal ik heb sinds december 2005 een nieuwe B1 gekocht.
Nou valt mij op dat het uurwerk een afwijking heeft van ongeveer 10-12 seconden per jaar.
Is dit normaal, want ik had hiervoor ruim 2 jaar een Breitling aerospace (two tone) en die had maar een
afwijking van 5-6 seconden per jaar. Misschien ben ik een zeurpiet maar het verschil lijkt me zo groot.
De draagomstandigheden zijn altijd hetzelfde. Nooit in het water en altijd onder een jas of trui e.d.
Zijn er anderen met dezelfde ervaring?
de b1 is toch een automaat , en dan met een afwijking van 12 sec per jaar …das super de aerospace is een quartz en deze kun je dus ook niet met elkaar vergelijken…
Ik snap het antwoord, ik geef toe het is een kleine afwijking, maar ik ben verder helemaal happy en 100%
tevreden met dit uurwerk. Want na 3 jaar sparen (en 8 jaar dromen e.d.) ben ik blij dat ik zo een mooie klok heb kunnen kopen. bedankt allemaal voor de reacties.
Dank je Ruud, jammer alleen dat er zo veel mensen om me heen (vrienden hm?) e.d.
het niet kunnen begrijpen dat iemand een horloge koopt van die prijs. Ze vinden het belachelijk.
Verkeerde vrienden?