Nav B op Watchadoo, hot or not?

In een poging de relatie met mijn Nav B te redden heb ik deze, bij wijze van experiment, voorzien van een Watchadoo band. Vind het zelf wel een mooie combi maar ben evengoed benieuwd naar jullie mening. Brand maar los zou ik zeggen, is dit ‘hot’ or ‘not’!

not, deze moet absoluut op leer

Zelf zou ik 'm aan leer dragen, maar ik vind dat dit heel goed kan! (tu)

Niet geheel mijn smaak :slight_smile:

In esthetisch opzicht superhot! Maar in historisch opzicht supernot… :slight_smile: Maar hier heb je ook niet echt veel aan vrees ik…

Groeten,

Stefan

Prachtig horloge, prachtige band, maar samen NOT. Dit type horloges moet met lederen band uitgevoerd worden!

Mwah… leer is veel mooier bij dit horloge

not

Mooie band, mooie klok ook.
Maar samen…nee: doe er maar een leertje aan.

Ik vind het ook niet zo’n goede combinatie. Ik heb één keer op mijn Stowa Airman een stalen band gezet om te kijken hoe dat staat, maar dat hoort gewoon niet. Bij een piloten horloge hoort wat mij betreft in elk geval een lederen band, en eigenlijk ook met 2 ‘spijkertjes erin’ aan elke kant

Zoiets vind ik persoonlijk prachtig! En dan vooral een bruine! Maar ik neem aan dat die er oorspronkelijk ook bij zat?

JW

Kijk eens naar een rubber band, niet zoals op een seiko / citizen duiker zit, maar zoals op een Oris, of een T-Touch.

Die staan op meer horloges goed als de meeste mensen denken.

Leuk al die reacties! Begrijp dat de combi niet al teveel in de smaak valt, en misschien terecht ook wel, is natuurlijk vloeken in de kerk zo’n stalen band op een flieger. Maargoed, om eenieder gerust te stellen, ook de Steinhart zelf stoot de band af aangezien een pushpin maar niet vast wil blijven zitten. begrijp er niets van maar heb hier geen geduld voor dus denk dat ik de leren band maar weer terugzet en de Steinhart weer in oorspronkelijke staat terugbreng:

@ pimmobiel, Ik dacht dat ik ver ging met een stalen band maar een duikband op een flieger? Heb er net een op mijn Suunto gezet, zit wel erg lekker moet ik zeggen!

ja leer is veeel mooier

Yep, leer is veel beter.

De stalen band is mooi, maar de combi helaas niet.

Not, helaas. Bruin leer of (bij kans op vocht) op rubber, maar liever leer!
Jur

not

HOT, zeker voor de afwisseling. Probleem met fliegers ( persoonlijk ) is dat ik ze toch bijna nooit draag. Dus tja, voor mij heeft het geen meerwaarde :wink:

Past op 1 of andere manier totaal niet bij elkaar.