Ik weet het niet meer hoor… Ik ben dol op de 806 maar de juiste band lijk ik niet te vinden;
Grof vintage bruin wit stiksel vind ik niks;
Nato zwart (afgedragen met vlekken) vind ik het mooist maar het blijft een spanband van een tientje;
Jaren 60 stijl hagedis, net binnen maar niet echt kicken;
Dus… ik ben uitgedacht. Ik leg de bal bij jullie en vraag nederig (maar trots met rechte rug) om hulp. Welke band moet op de 806, budget max €150,-
Gr. Roel
Ik zou voor een effen bruine band gaan, zonder stiksels maar wel mat.
Én een Breitling buckle natuurlijk
matzwarte band met wit stiksel, het bruin is te overheersend… Wat iedereen in die nato’s ziet snap ik sowieso niet…
tompj
1 juni 2016 om 16:29
4
Mee eens. Zwart met wat vulling en wit stiksel had ik er ook op. Zeer fraai! Ik heb ook nog een zachtgroene liggen, beetje suede achtig. Ook heel mooi.
1 like
Zwarte haailederen band is misschien wel iets om te overwegen
Leren nato! Voorbeeld van het net gehaald
1 like
mooi ‘vintage’ croc ? , of ‘distressed’ leer ?
Origineel waren ze er ook met mesh/milanese en standaard waren ze met zwart (absoluut zonder stiksel) lizard/fiijne croc uitgeleverd
ik vind de nieuwe banden met wit stiksel eigenlijk helemaal niet mooi op de 806 etc (en ik heb een hekel aan nato !!) en de band had ook geen breitling buckle, maar plain 16mm
3 likes
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
en ik ben een beetje vreemd maar struis vind ik errug mooi
7 likes
De straps die je hebt geprobeerd vind ik niet verkeer en zijn leuke afwissel straps
Aangezien de dial zwart is zou ik ook gaan voor een lederen kroko strap
Het hele zaakje een paar weken begraven, wordt heeeel bijzonder
ReneJK
1 juni 2016 om 17:18
14
Ik vind Rios struis (art manuel serie) wel mooier van kwaliteit.
FFF
1 juni 2016 om 19:42
16
Ik denk het materiaal van het bruine (eerste) bandje maar dan in het zwart.
Textiel is geen match en de zwarte is voor deze klok te bling bling.
De mesh en de struis suggestie van ReneJK zijn ook erg geslaagd in mijn ogen.
doe eens gek, zou best gaaf kunnen staan, een band van roggen leer :
3 likes
Ik zou sowieso kiezen voor een bandje die qua breedte afloopt in plaats van een rechte band.
Op een schaal van nul tot tien in de categorie ‘zinvolle bijdragen’ scoort dit voor mij -1
Dat deden we met de vorige forum-trol…
3 likes