Ex Navitimer 806
Blijft een mooi iconisch horloge !
Krijg ook steeds meer de neiging om er één te kopen, maar dan de Valjoux of de B01 ??
Vind ze allebei mooi, maar de maat van de BO1 past me wat beter denk ik.
Of een vintage Navitimer uit mijn geboortejaar, jaartje of 50 ( ruim ) geleden…
Jazeker. Even scrollen in het Sinn only topic en je komt er wel een paar tegen.
Dat was het idd
Mijn ex:
Het is idd echt een icoon!
Die gouden van @anon53002072EV is helemaal de bom.
Nog een tijdje met de gedachte gespeeld om mijn Sub weg te doen voor zo’n 24k knaller. Toch maar niet.
Ik zou het doen, zonder twijfel
Prachtig horloge. Geniet er van!
In tegenstelling tot de exemplaren die ik hier zie met een donkere wijzerplaat heb ik deze met een zilveren wijzerplaat gehad.
Prachtig horloge, maar zat niet altijd even prettig om mijn pols… Ik zou er zo weer een kopen!
Maar dan een vintage 806.
Ziet er wel stoer uit, zo’n Navitimer, maar ik denk dat 99,9999 % geen snars begrijpt van al cijferstjes. Laat staan hoe je ze moet toepassen.
Dus ik pas…
Tja, ik vond het wel sympathiek… Je zou bijna kunnen stellen dat Sinn de Navitimer gered had, want wie weet wat er anders met die boedel zou zijn gebeurd, nietwaar?
Daarom zou ik zeggen dat Sinn Navitimers hier welkom moeten zijn. Al is het maar om dat feit. Wat er ook maar op staat, ze blijven tof.
Ik heb even wat rust in de verzameling dus even geen noodzaak voor een NA. Maar de reden waarom is onrust in een 2e hobby waar ik inmiddels steeds meer mee bezig ben, High End audio. Een net zo dure hobby
Jazeker zijn die er, onder ander mijn ex! Waanzinnig mooi horloge en goede kwaliteit. De perfecte laagdrempelige optie voor liefhebbers van de Navitimer die niet de prijs voor de Breitling willen of kunnen betalen. Het model was mijn eerste liefde voor een horloge dus toen ik de kans had op de vleugels heb ik die met beide handen aangepakt natuurlijk. Maar de Sinn heeft me zover gekregen en heeft me heel veel plezier gegeven.
Heeft iemand al eens een nieuw bandje aangeschaft?
Waar het mooist vervangende bandje gevonden?
Zou er wel eens een bruin bandje om willen leggen.
dacht yes ik ga even kijken. Maar voor de prijs die ze vragen koop ik liever een originele leren Breitling strap.