Navitimer

Hoi Allemaal,

Ik Heb een paar vragen over een navitimer.
Eerste vraag: weet iemand wat een gewone navitimer bij een normale dealer kost met een leren band?
Ik heb thuis een prijslijst liggen van breitling maar die is van 2003, en toen kosten ze nog ongerveer 3500.
Dus ik weet niet wat ze omhoog gegaan zijn in die tijd.
2e vraag: Wat kost een nette tweedehands navitimer , Of terwijl wat schrijft zo iets af naar een jaar of 5 a 7.
3e vraag: zijn er nog speciale edities te koop nieuw zoals navitimer Breitling fighters.
En als laatste zijn er nog haaien leren banden te koop. Want ik hoor dat die niet meer gemaakt worden. Of wat vinden jullie het fijnste/beste leer en waarom?

Ik ben namelijk aan het rond kijken om misschien een navitimer te kopen in de toekomst. En dan kun je nooit genoeg weten lijkt mij.

Alvast bedankt,
Groetjes Davy

Ben twee maanden terug ri Stuttgart gereden voor een Martin Braun --> www.watch.de Bekijk deze site eens, is van de winkel zelf. Staan redelijk veel Navitimers op! Scherpe prijzen, prima winkel en een gezellig dagje uit!

Gr Jeroen

staan wel leuke op ja. Bedankt alvast

Kijk eens naar een vintage Navitimer (tot plm 1960) met parelrand. kosten plm 2000 euro
dan heb je geen afschrijving , met een beetje geluk mischien wel waarde stijging ? :slight_smile:
groet, André

haaienleren bandjes heb ik onlangs gewoon bij de Bon Marché in Parijs zien liggen.

Niet bon marché natuurlijk :wink: