Navtimer ipv trouwring

Goedemorgen,

Begin 2007 zal ik met mijn vriendin gaan trouwen, en ben dan van plan om mezelf, ipv een trouwring, een Breitling Navtimer kado te doen.
Ik ben natuurlijk een Nederlander, dus wil de Navtimer zo goedkoop mogelijk aanschaffen. Hebben jullie tips waar ik dit zo goedkoop (én betrouwbaar) kan doen?

Ik hoor graag van jullie!

Groet,

Carlo

www.sayin-watches.com

Stuur me maar effe een email…

Ik heb enkele goede tips van Lucien ontvangen, ik weet genoeg! Ik ga mij nu goed oriënteren in de markt, en laat weten wanneer ik de definitieve keuze heb gemaakt!

Groetjes,

Carlo

Voor rond de 2500 Euro is er wel een nieuwe originele en officiële Navitimer te krijgen.

is een horloge niet een beetje groot voor om je vinger :wink:

Ben toch zo benieuwd of je met je vriendin op een lijn zit en wat zij dan zou willen kiezen ipv een trouwring…

Ter compensatie een goedkoop ringhorloge erbij:

:wink:

Gepost door: annor (IP Gelogd)
Datum: 30 april 2006, 18:44

Ben toch zo benieuwd of je met je vriendin op een lijn zit en wat zij dan zou willen kiezen ipv een trouwring…

Tot nu toe zitten we goed op één lijn, zij wilt iig een ring, dat is haar keuze. Ik vind het zonde om een ring te kopen die toch in de la komt te liggen…

Maar, begin 2007 is nog een eindje weg, ze kan zich nog bedenken :wink:

Trouw niet dan kun je een rolex kopen!!!

Harry Schreef:

Trouw niet dan kun je een rolex kopen!!!

Wellicht is dat de meest wijze post van deze week (tu) (:D(:smiley:

Sorry, Dames (D

ik zou vaker als 1 keer trouwen.
tenminste als ik elke keer zoiets moois kon uitzoeken.

veel geluk

oscar

Nou, het is bijna zover, nog 4 maanden te gaan :wink:

Nu zag ik op deze site, de Breitling Navitimer Fighters:

http://www.lacotedesmontres.com/Prix-du-neuf-et-tarif-de-la-montre-Breitling-Navitimer-Fighters-616-No_511.htm

Is dit een wat ouder model, op de site van Breitling kan ik hier niks over vinden? En in wat wijkt hij, naast de prijs, af van de “gewone” Navitimer?

Dit horloge is een paar jaar geleden door Breitling op de markt gezet als serie speciaal en is niet meer bij Breitling verkrijgbaar maar vaak word dit horloge nog wel aangeboden op het internet en door inruil verkregen bij horlogezaken zie bv

De prijzen varieren tussen de 2400 en +/- 2850 € afhankelijk natuurlijk in welke conditie het horloge verkeerd.
Waarom dit model fighters heet is omdat op de acherkant dus op de deksel het embleem van de breitling fighters inclusief de vliegtuigen is gegraveerd tevens is het een staal gematteerde uitvoering en het datum venster zit op 3 uur. Ik heb zelf dit horloge al enkele jaren in mijn collectie zitten en ik kan je verzekeren hij verveeld nooit en met de stalenband erom draagt hij ook erg prettig.

Volgens mij is een horloge gewoon een goede smoes om de overige (nog vrijgezelle) dames niet te laten zien dat je getrouwd bent…:wink:

Gaaf horloge en veel geluk

Gr Jeroen

Trouwen zonder Touwring 8-)?