NDR - Breitling Superocean - die oranje

Mooi dat jullie konden ruilen. Erg mooie Breitling. Veel plezier ermee.

1 like

Haha, ja dat klopt, ik had jou horloge al een flinke tijd geleden gezien en vond het een erg mooi horloge en kon maar niet begrijpen dat niemand daar op in ging. Ik heb even geaarzeld maar dan toch de knoop doorgehakt met mijn vraag of je dus wou ruilen, maar mijn mening was steeds van “doe dat niet, dat gaat hij toch niet doen, maak je niet belachelijk”. Nu ja, uiteindelijk beet de vis wel en hebben we inderdaad afgesproken in een prachtig hotel, beter dan de bediening want die viel wat tegen maar goed, je kan ook niet alles hebben. We zouden ruilen met mooie horloges en dan ook nog geweldige bediening zou teveel van het goede gevraagd geweest zijn. Desondanks hadden we een gezellige babbel en vielen onze interesses ook duidelijk als een koek in elkaar. Beide blij als kinderen en jou horloge zit veilig in mijn verzamelbox en die doos heb ik toch maar beter niet in de kast gestoken uit schrik dat de bodem eruit zou gaan vallen door het gewicht want inderdaad was ik beschaamd toen ik naar buiten ging met een doodskist en jij met een piepklein lullig doosje, toch een tekortkoming van Breitling als je dan naar CFB kijkt. Maar goed, het was uiteindelijk de inhoud die telde en dat dragen we rond de pols en gelukkig niet de doos!! Een geweldige man, spontaan en erg vriendelijk. Zulke deals of aankopen wil ik wel vaker!! Veel succes met de Breitling, hij is nieuw en loopt uiteraard als een zonnetje maar dat doet de CFB ook hoor!!

7 likes

Mooie klok!!

1 like

Ik heb exact hetzelfde horloge! Ik heb het twee jaar lang bijna dagelijks gedragen . hij ging echt overal mee naartoe, zelfs op vakantie. Ik heb deze met een rubberen. Lekker licht en comfortabeler. Ow ja, en je kunt er tot 500 meter diep mee duiken! :grin: In een goede bui kan je hem testen.
Absoluut een van mijn beste aankopen ooit.
Een duikershorloge moet gewoon oranje zijn. Waarom? Geen idee eigenlijk, maar het voelt gewoon goed, denk ik! :rofl:

1 like

Gefeliciteerd met deze kleurrijke aanwinst! :ok_hand:t3:

1 like

Lekker kleurtje inderdaad, gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Je hebt een goede deal gesloten, dit is een prachtig horloge met een fantastische kleur!
Die scheve band is onmiskenbaar Breitling, daar wen je snel aan. En wat mij betreft is dit logo juist het mooiste logo dat Breitling heeft. Met mij vinden velen dat.
Geniet ervan en voorlopig niet wegdoen.

2 likes

Echt een heel toffe aanwinst , lekker zomers maar kan natuurlijk ook heel de winter gedragen worden :ok_hand:

1 like

Toffe deal. Gefeliciteerd met deze zomerse NA :sunny:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi zomer knallertje.

1 like

Echt heel erg cool! Mijn hartelijke felicitaties!

Geniet ervan.

1 like

Ik heb het liefst minimale dozen zoals die van Nomos, bijvoorbeeld, want als ik die rommel allemaal moet opslaan… Zo maakt GS tegenwoordig ook iets kleinere dozen dan vroeger met een bruikbare travel roll er in. Ik vind dat beter dan de oude verpakking.

Buiten dat: jij ook gefeliciteerd!:+1:

1 like

Tof model! :raised_hands:t4:

1 like

Op welke rubberen band zit ie? De OEM band?

leuke breitling,
draag hem met plezier

1 like

Prachtige zomer knaller!
Die “schuine” schakels vind ik juist één van de charmes van Breitling!
Groetjes van zijn broertje :sunglasses:

2 likes

Mooi zomers horloge gefeliciteerd!

1 like

Prachtige zomerse knaller, geniet ervan!

1 like

Vet!! Geniet er van!

Ik had um ook… oranje, later blauw… kon niet wennen aan de lengte (lug to lug), kreeg hem niet lekker, was net te lang voor me… Dus :exploding_head:… en alles weg.

De nieuwe Superocean is korter! Dus die draag ik nu :joy: (met B logo!)

Gaat overigens binnenkort in blauw… (wordt vervangen door andere kleur)

2 likes