Ik lees al een geruime tijd mee op dit schitterend forum en ben snel gebeten geweest door de horlogemicrobe!
Mijn Nieuwste Eerste Aankoop is de Seiko SRP309k1.
Na veel wikken en wegen heb ik eindelijk beslist om hét oranje monster aan te kopen.
Maar dit bleek makkelijker gezegd dan gedaan. Praktisch overal uitverkocht en nergens op voorraad. Na een urenlange Google-zoektocht, ben ik uitgekomen bij Besttime.nl.
Ik las al vele goeie reviews over Gerrit en besloot hem eens te contacteren.
Hij had namelijk nog de eerste generatie SKX781 op voorraad, maar mijn zinnen waren gezet op de scherpe tanden… want zeg nu eerlijk… wat is een monster zonder tanden?
Maar Gerrit heeft eens diep in zijn uitgebreide horlogespectrum gekeken en heeft er toch nog een SRP309 kunnen uit toveren!!! Niet lang getwijfeld en zo geschiede mijn eerste aankoop van een automatische duiker!
De ervaring met Gerrit was ronduit schitterend, iedere vraag werd beantwoord met een duidelijk antwoord, niks was hem teveel en 2 dagen later zat het aangetekend in bus! Hij heeft zelf mijn bandje direct op maat gemaakt. Dus bij deze, Gerrit van harte!
Ik heb hiervoor enkel ervaring met quartz horloges van verschillende designer merken. Maar nu ik HF heb ontdekt is er een hele nieuwe wereld open gegaan!
De Seiko Monster is volgens velen hét icoon van Seiko duikers. Een alledaagse no-nonsense beater en wat is er mooier om hiermee te kunnen starten, dacht ik?
Ik hoop nog veel bij te leren en later nog mooie aankopen te kunnen doen!
Foto’s posten is nog een raadsel, maar die komen er ongetwijfeld nog!
namens mij welkom en Gerrit is inderdaad een prima kerel,
Een van mijn eerste horloges heb ik ook bij hem gekocht, bij hem thuis.
Prima, met koffie en vele Seiko’s gezien.
Hartelijk welkom. Je schrijft aanstekelijk en lekker vlot. En je leert snel: die foto heb je maar mooi voor elkaar gekregen. En dan wat er op die foto staat. Wat een heerlijke kanjer, dat oranje monster. Mooie start voor de opbouw van een collectie. Blijf ons op de hoogte houden.
Fijne tijd hier!