"Vandenbroeck & Cie is bekent van grote en zeer exclusive horloges.
Hierbij betreft het een horloge in eersteklasser en hoogwaardige verwerking met een precisie uurwerk, welke nauwkeurigheid garandeert.
Deze horloges zijn mijlpalen in hun kwaliteit en worden na de nieuwste technische standaards voor hoogste veeleisendheid gemaakt."
Niet slecht voor een plakmerk…
En op de site buyuwatch.nl staat precies het zelfde verhaaltje bij de K&Q…haha
“Vandenbroeck & Cie is bekent van grote en zeer
exclusive horloges.
Hierbij betreft het een horloge in eersteklasser
en hoogwaardige verwerking met een precisie
uurwerk, welke nauwkeurigheid garandeert.
Deze horloges zijn mijlpalen in hun kwaliteit en
worden na de nieuwste technische standaards voor
hoogste veeleisendheid gemaakt.”
Niet slecht voor een plakmerk…
En op de site buyuwatch.nl staat precies het
zelfde verhaaltje bij de K&Q…haha
Ik vind dit altijd zulke smerige zaakjes en vind het dan ook pure misleiding voor de normale consument.
Dat je er een ander labeltje op plakt tot daar aan toe. Maar om nou met hetzelfde verhaaltje aan te komen als een andere “mushroom” is bedroevend. En dan er ook nog 209,- voor vragen (td)
Het komt allemaal uit dezelfde fabriek voor misschien net een tientje.
De taalfouten in de beschrijving van het horloge zouden al een goede aanwijzing kunnen geven dat het niet geheel zuivere koffie is.
Plakmerken an sich kan ik wel hebben, alleen van de bewuste misleiding gaan mijn nekharen overeind staan… Als je niet toevallig weet waar het over gaat, tuin je er zo in…
Ik vind het vreemd dat ze hun gama opsplitsen in Goedkope prijsklasse, betere prijsklasse en superieure prijsklasse. Een prijs is hoog of laag of er tussenin, maar een prijsklasse kan nooit goedkoop zijn. Een product kan goedkoop zijn, maar dan heeft het ook een goedkope uitstraling.
Ik zit zelf in de verkoop en beter zou zijn om ze op te splitsen in
goede kwaliteisklasse, betere kwaliteitsklasse en superieure kwaliteitsklasse.
Vind het wel een mooi ding …beetje opzichtig en ja lijkt op een barometer…nogal overduidelijk als er een vocht en temp meter inzit…Maar zo op het eerste oog best een leuk afgewerkt ding…En ik neem aan dat er ook een garantie op zit dus als het vlug kapot gaat zal het toch wel gedekt zijn?
Misschien is die vochtigheidsmeter wel een “onbedoelde” extra attractie( Ik bedoel maar…als ie onverhoopt niet waterdicht is, ben je daar direct getuige van