Klopt, grootste man made eiland van de wereld, dat zegt ook wel wat toch? whahahhaha
hmmm ook nice, zou ik moeten zien en passen om te zien of âgeelâ goud bij mij past. nooit eerder gehad.
Inderdaad Nu ben ik zelf geboren Overijsselnaar, die lang in Amsterdam heeft gewoond en nu in Limburg. Zit er niet zo mee
Omdat?
Die zeker niet saai zijn!
En mij ook Hollanders komen uit Holland (noord- of zuid-) de rest komt uit Nederland. Anders kunnen we ook wel iedereen Brabander noemen⊠Maar dat gaan we dus niet doen
Welkom op het forum, Wouter
haha gelukkig kom ik dan uit Holland. ik woon er alleen niet meer haha
Een Pallas heeft, in tegenstelling tot de maanstand van de Ariadne, geen enkele astonomische complicatie.
Dus geen echt CvK DNA IMHO
Welkom trouwens Wouter veel plezier op het forum en je mooie zoektocht
Wouw jongens dit forum
Ik ken meerdere fora meer zo snel als hier gereageerd wordt heb ik nog nooit gezien ahah. Super coowl!!
Ik geef je een linkje!
Ik was trouwens wel positief verrast door het verhaal van Staudt op de mannen van de tijd podcast; wellicht ook leuk om te luisteren
Een klein geintje. Staudt komt uit het verre oosten (twente/duitsland kies welke je wilt). Horloges zijn wel mooi en vergeleken met de andere merken niet duur.
Je zou ook een stuk of 50 Prisma horloges kunnen kopen. Ook Nederlands.
haha ja dat zou ook kunnen :p. Ik neem aan dat je het niet erg vind dat ik even verder zoek? haha
o maar deze Terra in Motion vind ik wel heel mooi ja.
Die is overigens zeldzaam lelijk. Hier ze je wat er gebeurt als je een 24mm uurwerk in een 42 mm kast zet. De plaats van de datum