Nederlands horloge

Klopt, grootste man made eiland van de wereld, dat zegt ook wel wat toch? whahahhaha

Dan moet je even bij @stefanketelaars informeren!

1 like
1 like

hmmm ook nice, zou ik moeten zien en passen om te zien of “geel” goud bij mij past. nooit eerder gehad.

Inderdaad :+1: Nu ben ik zelf geboren Overijsselnaar, die lang in Amsterdam heeft gewoond en nu in Limburg. Zit er niet zo mee :smile:

1 like

Omdat?

1 like

Die zeker niet saai zijn!

1 like

En mij ook :point_up: Hollanders komen uit Holland (noord- of zuid-) de rest komt uit Nederland. Anders kunnen we ook wel iedereen Brabander noemen
 Maar dat gaan we dus niet doen :rofl:

1 like

Welkom op het forum, Wouter

1 like

haha gelukkig kom ik dan uit Holland. ik woon er alleen niet meer haha

1 like

Een Pallas heeft, in tegenstelling tot de maanstand van de Ariadne, geen enkele astonomische complicatie.
Dus geen echt CvK DNA IMHO :wink:

1 like

Welkom trouwens Wouter :rofl::+1: veel plezier op het forum en je mooie zoektocht

1 like

Wouw jongens dit forum :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ken meerdere fora meer zo snel als hier gereageerd wordt heb ik nog nooit gezien ahah. Super coowl!!

1 like

Ik geef je een linkje!

1 like

Ik was trouwens wel positief verrast door het verhaal van Staudt op de mannen van de tijd podcast; wellicht ook leuk om te luisteren

1 like

Een klein geintje. Staudt komt uit het verre oosten (twente/duitsland kies welke je wilt). Horloges zijn wel mooi en vergeleken met de andere merken niet duur.

2 likes

Je zou ook een stuk of 50 Prisma horloges kunnen kopen. Ook Nederlands. :sweat_smile:

1 like

haha ja dat zou ook kunnen :p. Ik neem aan dat je het niet erg vind dat ik even verder zoek? haha

1 like

o maar deze Terra in Motion vind ik wel heel mooi ja.

1 like

Die is overigens zeldzaam lelijk. Hier ze je wat er gebeurt als je een 24mm uurwerk in een 42 mm kast zet. De plaats van de datum :nauseated_face:

2 likes