Welkom op HF
Een tip is om de āMannen van de Tijdā podcast over Holthinrichs eens te luisteren. Het is aflevering 37 en erg leuk als je weinig van het merk weet
Linkie:
https://www.mannenvandetijd.nl/afleveringen/37-holthinrichs
Welkom op HF
Een tip is om de āMannen van de Tijdā podcast over Holthinrichs eens te luisteren. Het is aflevering 37 en erg leuk als je weinig van het merk weet
Linkie:
https://www.mannenvandetijd.nl/afleveringen/37-holthinrichs
Wat gaaf dat je een Nederlands horloge zoekt. Wat ik zoal voorbij zie komen, getuigt van behoorlijk wat vakmanschap. En (enige) inspraak hebben op je eigen exemplaar is wel echt luxe. Succes met je zoektocht en we zien graag je overwegingen gaandeweg. En natuurlijk je uiteindelijke grail!
Welkom op HF Wouter, veel plezier hier en benieuwd naar het resultaat van je zoektocht naar tijd in de lage landen en Twente.
Toch knap dat je er nog een positieve draai aan kunt gevenā¦
Ik vind Staudt echt het mooiste NL merk, die chrono is heel tof en misschien spreekt ie je wel aan. Mij is ie te groot, maar ik kijk wel eens naar een Praeludium, ook heel tof en iets bescheidener maat.
Bijvoorbeeld de Guilloche Chronograph blauw P41.063-A01
haha ja je moet toch wat he
Welkom.
Is al vernoemd, maar hier ook een stem voor een Holthinrichs. Geen idee wat de huidige prijzen zijn, maar met jouw budget moet je er zeker eentje kunnen bekomen.
Succes!
Ik vind de VdG, Staudt maar zeker ook de CvdK stukken aantrekkelijker dan de Holtenrichs, veel interessanter en āspannenderā om te zien. Maar hĆ©, persoonlijk hĆØ!
Nee hoor Ferry, ook niet geboren Schiedammers, worden gewoon Jeneverneus genoemdš
Vanuit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Ketelaars Watches een order stop heeft.
Tot 2024 zit ik maximaal vol, het is zelfs zo extreem dat mijn backup wachtlijst ook al vol is.
Rolex taferelen met kunstmatige schaarste! Lekker bezig!
Was het maar kunstmatig!
Nu rijst natuurlijk de vraag waar je zelf vandaan komtā¦
Welkom op HF!
Uit het altijd mooie Twente, waar altijd de zon schijnt!
Tsja, daar kan ik niet tegenopā¦. Kom er veel voor mijn werkā¦
We hebben allemaal echt geen ene zak te doen andersā¦enne welkom!
@Kawouter Heb meerdere horloges, dus dan ligt de overweging anders dan als het je enige gaat worden.
De Ariadne was voor mijn prima toevoeging & de bezoeken aan Christiaan van der Klaauw (zelf) waren bijzonder aangenaam. Dat laatste heeft zeker ook meegespeeld
Pontiac is ook de moeite waard. Sowieso Zwitsers uurwerk maar Belgisch merk. Ik begreep dat er ook een link met Ned is