Wie in Nederland maken er eigenlijk zelf bandjes? Ik weet van het forum dat Olaf (Dstraps), Ko, Gnik, LeenV, Gnik en Remie (7T2 Straps) dat ze 't doen. En misschien Rob (Rob & Roll) ook of maakt ie alleen pouches?
Sandra Visser… Wannahave Straps. Giovanni heeft er een voor zijn Monster…
totaal wat anders dan de gevestigde orde… Sandra maakt heel kleurrijke banden… felle kleuren, felle stiksels… maar ook “stuur me je ouwe schoenen, ik maak er een band van”
Mijn vrouw heeft nog flink wat laarzen over
Het lukt mij vast niet daar wat van te maken.
Hendrik
ligt dat aan jouw vaardigheden, of aan het materiaal van de laarzen?..
gewoon aan beginnen als het materiaal het toelaat… en als je vrouw het toelaat natuurlijk… dat je niet haar lievelingslaarzen verknipt…: )
mislukken kan niet… dat is gewoon een woord voor “Voortijdig opgeven”
Sandra Visser… Wannahave Straps. Giovanni heeft
er een voor zijn Monster…
totaal wat anders dan de gevestigde orde… Sandra
maakt heel kleurrijke banden… felle kleuren,
felle stiksels… maar ook “stuur me je ouwe
schoenen, ik maak er een band van”
Cool! Felle kleurtjes zijn niet mijn ding, maar v n ouwe schoen n bandje kunnen maken… (tu)
Als ze van mijn vrouw haar schoenen/laarzen bandjes gaan maken hebben we er voor iedereen op het forum hier wel een paar, en ikke slapen in het tuinhuis.(in het beste geval)…
Binnenkort ga ik mijn eerste bandje maken, voor mijn eerste mod waar ik nu mee bezig ben. Gaat een bandje worden in de stijl van de lederen band op de rode BB Heritage.
Binnenkort ga ik mijn eerste bandje maken, voor
mijn eerste mod waar ik nu mee bezig ben. Gaat een
bandje worden in de stijl van de lederen band op
de rode BB Heritage.
Ga het hier ook even proberen,vriendin helpt me wel die kan naaien als de besteX(heb al rode lederen tas gezien bij de kringloop ,kunnen er wel een paar uit.
Ga het hier ook even proberen,vriendin helpt me
wel die kan naaien als de besteX(heb al rode
lederen tas gezien bij de kringloop ,kunnen er wel
een paar uit.