Nederlandse verkoper Steinhart

Hallo allemaal, na de ervaringen met de inkoopactie van Grovana was mijn interesse voor Steinhart gewekt. Vooral daar velen hier op het forum aan Steinhart bleven refereren. Ik heb contact met Steinhart gezocht en ben sinds kort hun dealer voor de Nederlandse markt. De eerste Steinharts zijn inmiddels binnen en ze hebben oprecht mijn verwachtingen overtroffen. Wat een top kwaliteit! De banden zijn super (zowel de lederen als de metalen), elke Steinhart met Superluminova geeft erg veel licht en de verpakking waarin ze geleverd worden is ook van zeer hoge kwaliteit. Ik heb om zaken te doen met Steinhart een klein bedrijfje opgericht, genaamd Aramar. Voor de geregistreerde leden van het forum heb ik een leuke actie. De Steinharts die ik nu op voorraad heb (nagelnieuw, volledige garantie en uiteraard direct leverbaar) kan ik zonder verzendkosten (aangetekend verzekerde zending) leveren. Ik zal in het verkoop topic de modellen plaatsen die ik nu op voorraad heb.

Leuk dat je van je hobby je beroep maakt. :smiley: Ga je een online winkel beginnen of ook echt een fysiek winkeltje?

Leuk om te lezen. Ben eventueel in voor een metalen band.

Groet Jan

Mijn beste,

Leuk om te lezen dat je deze stap in de wereld der ondernemers hebt gezet.
Ik wens je dan ook veel succes met het verder op de kaart zetten van Steinhart!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-