Nee, het is geen "typo" ;-)

Zat even te browsen op de Bay en kwam het volgende tegen: http://thurly.net/17qq

Ik dacht eerst: Leuk, tot ik de verzendkosten bekeek…:S>X

Ik vermoed dat hij 'm zo niet kwijtraakt, misschien wil hij dat ook niet?

En mekkeren over 'geen internationale verzending aan mensen met minder dan 50 deals achter hun naam. Hij heeft er 61… En in dezelfde zin ook nog praten over: alleen als je 100% pos. feedback heeft. Hij heeft 98,4%…

Brutalen hebben de halve wereld…

Menno

thieuster Schreef:

Brutalen hebben de halve wereld…

Menno

Maar deze niet. :wink:

dan zou zelf ophalen nog wel eens goedkoper kunnen zijn :smiley:

Haha… Wat zou hij hebben gedacht toen hij zijn regels opstelde…?

Moet overigens zeggen dat ik wel vaker tegen kom… echt te sneu voor woorden. Vraag me ook af hoeveel mensen in dit soort praktijken trappen…

Je kunt hem een vraag stellen…

!are you out of our mind!?:D:D

Zijn naam zegt al voldoende toch “iamcrazy” :slight_smile: hier nog 1 van hem http://cgi.ebay.nl/STEAMPUNK-SUNGLASSES-STALLONE-Silver-Round-Lenses-RARE-/220761623400?pt=US_Sunglasses&hash=item33666b0b68#ht_4517wt_1139

Zijn naam doet echt eer aan.

Gr. Andre

Hahahahaha, 2.200 dollars voor een zonnebril?!?!?! He is crazy! :slight_smile:

Je hoeft slechts 1 bieder die deze verzendingskost over het hoofd ziet om “iamcrazy” te veranderen in “iamhappy”

Daarenboven zal de verkoper slechts een zeer lage commissie hoeven te betalen aan eBay.

Wat een halve zool, jammer dat ebay dit soort lieden niet blokkeert.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Of het is ook zo’n 1 april ‘grap’ …

Weg met die gek.

Bidle Schreef:

thieuster Schreef:


Brutalen hebben de halve wereld…

Menno

Maar deze niet. :wink:

Deze heeft 2 helften! :smiley:

Ik kom wel meer idiote verzendkosten tegen, maar deze sloeg werkelijk alles. (td)

BATMAN Schreef:

Je hoeft slechts 1 bieder die deze verzendingskost
over het hoofd ziet om “iamcrazy” te veranderen in
"iamhappy"

Daar dacht ik ook aan. Een bod is daar meteen een wettelijke overeenkomst. Maar wel erg vies zeg!

Daarenboven zal de verkoper slechts een zeer lage
commissie hoeven te betalen aan eBay.

Heb nog nooit wat verkocht. Maar betaal je niet commissie over het hele bedrag? Anders kun je dat truukje vaker uithalen.
Bijvoorbeeld Seiko horloge is 150 euro waard. Ipv een buy-it-now prijs van 150 euro en verzendkosten van 10 euro, doe je veilingprijs of buy-it-now prijs van 10 euro en verzendkosten van 150 euro.

Upje!

Die is ook echt belachelijk!!!