Nee niet weer wachten!

Er was iets verkeerd gegaan met de verzending van mijn Orient Deep “Mako”. 3 weken voor niets gewacht. De verkoper wilde mijn geld terug geven of hem alsnog opsturen. Ik heb natuurlijk voor het laatste gekozen. Nu moet ik er alleen weer op wachten. Dat moest ik even kwijt. :wink: Hopelijk is hij er in een paar weken.

Je wordt de laatste tijd wel op de proef gesteld.

Frustrerend zeg, sterkte met nog eens 3 lange weken. Pfoeh…

Wordt het nog een dure klok zeg, met al dat renteverlies meegerekend…

Begrijp ik het verkeerd je stuurd geld en de verkoper vergeet het te versturen
of is het met de post verloren gegaan anders wordt het wel een lange winterslaap.
sterkte ermee
anton sv

Het zit je niet mee, zeg! :frowning:

Nee. Bedrijfsleider moest ineens naar het buitenland en heeft iemand niet goed ingewerkt.

Ik weet hoe vervelend lang wachten is. Maar ook hoe groot de vreugde is als het lange wachten uiteindelijk beloond wordt!

Succes!

Wachten is nooit leuk… en dan ook nog eens dubbel lang

Hoe ben je deze nacht doorgekomen Andre? :smiley:

ik weet hoe het voelt om te wachten, dus sterkte ermee!!!
gr Steef

Wachten op een nieuwe aanwinst…Vervelend maar ergens toch een mooi onderdeel van onze hobby.

Veel sterkte en succes met wachten Dreski!

Maar wachten is ook veraderlijk hoor, voor je het weet is de verwachting te hoog gespannen en valt het horloge waar je zo lang op gewacht hebt (een beetje) tegen…

Anyway, sterkte…

Groeten,

Stefan

Tja, ik ken het maar al te goed, na een week ga je bijna achter de deur liggen om de bel niet te missen :slight_smile:

Sterkte,

Martin

Mmmmmm. Slechte communicatie met de verkoper heeft er voor gezorgd dat ik nu maar een claim heb ingediend. Het horloge mag hij houden want ik ben er klaar mee. Heel jammer want ik had al een hele aparte band gekocht die binnenkort maar weer in de verkoop gaat. Ik wilde dit horloge erg graag hebben. Positieve hiervan is dat mijn lijst van favoriete verkopers wat korter wordt.

Wellicht kan je aangeven welke verkoper dit is, kan anderen een teleurstelling besparen.

Ja hoor dat kan. Het gaat om Dalia’s Watches op ebay. Wanneer alles is afgerond zet ik het nog wel even bij ervaringen met verkopers.

Goed plan. (tu)

De verkoper heeft inmiddels weer contact opgenomen. Hij wacht nog op bericht van de US Postal Service waarna ik mijn geld terug krijg. Eigenlijk baal ik wel want ik wilde deze klok heel graag hebben. Hij is voor die prijs echter nergens anders te krijgen. Bovendien zit ik nu weer met een band die ik al had besteld. Maar ja misschien is deze mij niet gegund. Ik heb dus maar even twee andere horloges besteld. :smiley:

Geduld is een schone zaak. Uiteindelijk wordt je beloond.
Nu lijken het wel paniek aankopen. Moet je niet doen, is nooit goed.
Maak weloverwogen je keuze(s) daar kom het verst mee en zal je ook het meeste plezier aan beleven.

Maar ik ben benieuwd wat de vervangers zijn geworden?