Neeeeee vocht in het horloge

Welke G Shock is dit?

Als het van verkoper Riske is dan kun je garantie vergeten, dit is een grijze handelaar waarbij geen fabrieksgarantie van ML geldt.

De goedkoopste die ik hier vond:

DW-5600BB-1ER is deze negatieve. Ik ben zelf eerder geneigd om z’n positieve broertje te pakken:

DW-5600E-1VER. :slight_smile:

1 like

Nee liberty64 zie ik staan.

@Fate_Amenable_To_Change
Die staat genoteerd :+1:

1 like

Ja ik douche eerst en doe hem dan af :wink:

Als hij gerepareerd is zal ik me ouwe CK weer uit de kast toveren voor de werkzame dagen. Lijkt me toch beter :wink:

Deze heeft ooit ruzie gehad met een magneet de onderdelen zijn op den duur bij de datum aanwijzing in gegleden op de een of andere manier maar gaat al 1.5 jaar goed haha ook 3 atm en deze heeft elk zwembad al gezien

Toch wel bijzonder.

1 like

Nog even voor de ongelovigen onder ons die niet kunnen geloven dat dit horloge nog van jonge leeftijd is een foto :slight_smile: ik vind het naar als mensen twijfelen aan mijn eerlijkheid dus bij deze

Begreep ik dat een automatisch horloge helemaal uit den boze is voor oa bouw?

Nou uit den boze… ze kunnen niet goed tegen schokken en klappen. Dan is quartz handiger.

Haal anders even een Inox voor er bij. Met dat ding kun je meteen wat spijkers in de muur meppen, ideaal.

Zou direct het achterdeksel eraf halen en er een föhn op zetten die niet al te heet wordt. Garandeer je dat t vocht dan verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Niet om t een of ander, maar weet je ook zeker dat de getoonde papieren ook werkelijk bij dit horloge horen? Kijkend naar de draagsporen van klok en band doet mij vermoeden dat ie al iets langer meeloopt…

Tjongejongejonge…
Zo de waard is, vertrouwd hij zijn gasten.

1 like

Het horloge vertoonde geen enkel gebruikers spoor bij ontvangst. Dit is een foto toen ik m net kreeg splinter nieuw.

Ik zal je zeggen dat ik niet eens weet hoe de achterkant eraf moet maar lijkt me ook niet echt verstandig weet niet of er een zegel oid onder zit? Of een indicator?

Dat is dezelfde… Riske zit onder diverse eBay namen op eBay… risico-spreiding in geval van teveel negatieve feedback :wink:

website http://nobeluhrenshop-riske.de/

Oké nou lekker is dat. Ik hoop maar op het beste ik zal vrouwlief er iig niet mee lastig vallen want dan slaapt die vannacht niet :wink:

http://www.ebay.ph/usr/liberty64

Lijkt in orde maargoed schijn kan bedriegen?

Niet zo naïef, je hebt vele creatievelingen onder ebay verkopers…

Ik heb van dit merk ook een horloge en altijd netjes onderhoud laten plegen maar één keer in een stortbui gelopen en de volgende dag condens aan de binnenkant. Wel keurig opgelost door de verkoper maar voor mij geen onkietonkie merk meer.

Het leek me niet echt een onkietonkie merk maar het blijkt toch wel een beetje zo te zijn als ik jou verhaal ook zo lees. Erg jammer. Waar ben je op overgestapt?

oeff he das wel een verschil, heavy duty dus bij jou…!

1 like

Momenteel geen horloge maar ben nu rustig aan het rondkijken. Ik let nu wel op de bijkomende kosten. Ik was elk jaar €120,- kwijt aan een bandje omdat deze versleten was. Dat doe ik dus niet meer en ook de onderhoudskosten tellen mee. Zit nu toch echt te denken aan een Seiko SKX007. Misschien een Hamilton erbij maar eerst de scheiding afronden.

1 like