Neetje11

Zeer fijn contact en veel vertrouwen. Bedankt!

(Aankoop skx009) @neetje11

1 like

Ik heb een holle schakel voor een horlogeband van @neetje11 overgenomen.
Prima transactie met snelle en heldere communicatie en afhandeling. :+1:

Bedankt René!

1 like

@neetje11 heeft een horlogebandje van me overgenomen.
Prettige communicatie en afhandeling.

Thanks!

2 likes

@neetje11 heeft een horloge van me gekocht. Perfecte communicatie en snelle afhandeling.

Prettig zaken mee doen dus :ok_hand:

1 like

Zeer fijne ruil kunnen doen met René @neetje11 , helaas was het niet mogelijk om face to face de overdracht te doen maar verder niets te klagen. Goede communicatie, exacte beschrijving van het horloge. Zeker voor herhaling vatbaar. :+1:

Thanks René

1 like

100% good guy.

Verschillende transacties samen gedaan. Altijd aangenaam, reëel en leuk.

Gr. Roel

1 like

Ondanks de nodige problemen, waar René geen enkel fout treft, een ongelofelijke aangename en goede deal gedaan met @neetje11
Nog voor het ontvangen van de centen verzend René op eigen kosten onmiddellijk na het sluiten van de deal.
Jammergenoeg steekt PostNL stokken in de wielen van deze aangename deal en is de aangetekende zending maar liefst 11 dagen onderweg.
Na enkele dagen had René reeds zelf geïnformeerd bij PostNL hoe de situatie was en kregen we niet echt antwoord en positief nieuws, desondanks hebben we steeds een goed en aangenaam contact gehad
Uiteindelijk vandaag alles toch nog netjes ontvangen.
Probleem zat hem in de overdracht van PostNL naar Bpost.
Het siert @neetje11 hoe hij deze situatie heeft aangepakt en bij deze kan ik hem 200% aanbevelen👍

@neetje11 bedankt voor de deal🤟

2 likes

Mooie ‘vintage’ Rolex gekocht van @neetje11 voor mijn vriendin.
Een 16030 op leer. René super bedankt !!

2 likes

Aankoop van een band bij René gedaan. Erg prettig! Zou ik zo weer doen. :+1:

1 like

Even een kop koffie mee gedaan, gezellig gekletst en leuke deal!

Topper! @neetje11

1 like

Clasp verkocht aan @neetje11. Prima communicatie en deal was snel rond. Aanrader!

1 like

Datejust 1603 verkocht aan @neetje11. Prettige communicatie en soepele transactie . Highly recommended!!

1 like

Zojuist een horloge verkocht aan René @neetje11 . Duidelijke communicatie en super vlotte afhandeling. Alles helemaal top, bedankt!

1 like

Vandaag een Tudor verkocht aan @neetje11. Alles top!!

1 like

Horloge overgenomen via @neetje11. Zeer tevreden met de communicatie en het horloge! Hartelijk dank voor de goede zorgen :+1:t2:

1 like

Leuke deal met René @neetje11 gedaan. 100% betrouwbaar.

Tot de volgende (dan wel met een koud biertje)! :slight_smile:

1 like

Alweer een fijne, snelle en probleemloze deal met @neetje11

Dank
G

1 like

Leuke ruil gedaan met René! Prettige communicatie en een echte liefhebber! Dank voor de leuke deal en tot de volgende keer :sunglasses:

1 like

Zojuist tijdens een bak koffie met @neetje11 zijn horloge overgenomen. Gezellig gekletst en hij heeft me ook nog het een en ander bijgebracht over vintage Rolex.

Kortom, highly recommended! :muscle:t2:

1 like