NEEV uit....Uden!?!?!?

Sorry. Close but no cigar, zou ik zeggen.
Terug naar de tekentafel en nu zelf wat verzinnen in plaats van elementen kopiëren van de top vijf populairste horlogemerken en modellen.

2 likes

Negatief als positief zijn allen welkom.
Het enige wat ik vraag is er niet een “welles-nietes” topic van te maken.
Een eerlijke mening is veel waard in mijn optiek

1 like

Wow!

Nu snap ik ineens waarom elk zichzelf respecterend merk een horloge met een groene dial heeft!

De brabo’s waren het eerst!

2 likes

Grun jongûh!

1 like

Rare combi van

-nautilus wijzplaat
-royal oak bracelet
-breitling / submariner duikbezel

Dit alles samen is naar mijn mening wanstaltig

Just my 2 cents

2 likes

Er zijn er al een aantal die het noemde en het valt echt meteen op. Handige jongens daar in Uden verwacht ik, geestig bij elkaar geraapt van veel grote merken. Nemen zichzelf niet heel serieus neem ik aan en dan is het prima toch? Een modedingetje voor om je pols.

2 likes

Kijk, een kenner :ok_hand:

1 like

“Wa un lillûke bats” (40km van Uden dialect) wat mij betreft. Maar wel super gaaf om als herenmodezaak een eigen horloge aan te kunnen bieden! Stoer en onderscheidend om een dergelijk project aan te gaan.

1 like

Vind die groene er wel leuk uitzien, en de kastvorm vind ik wel geslaagd, maar de prijs echt te hoog, voor dat geld koop ik liever de zoveelste seiko 5, ook in groen te krijgen.

Mijn insteek was ook niet om er 1 aan te schaffen. Maar was gewoon benieuwd of er mensen waren die het kende of bekend mee zijn.

1 like

Daar ging het mij ook niet om, ik wilde daarmee alleen aangeven dat ik het teveel geld vind voor wat het is, en draag een alternatief aan voor een horloge met waar voor hetzelfde geld.

1 like

Ik ken de eigenaar van die zaak vrij goed. De jongen die bij hem werkt (naam even kwijt) heeft samen met z’n neef (daarom NEEV) dit merk opgezet. Enthousiaste jongens die niet de ambitie hebben haute horlogerie neer te zetten, maar wel een merk die qua kwaliteit de plakmerken (ruim) willen ontstijgen. Het mag best een fashion merk zijn aldus die jongen.
Ik heb zo’n ding in m’n hand gehad en ik moet zeggen dat ze hier vrij goed in geslaagd zijn. Qua materialen voelt het echt goed en substantieel aan, zeker geen plastic fantastic.
Ik denk voor een jonge doelgroep die iets stoers willen maar geen duizend(en) euro’s kunnen neertellen een leuk merk.

10 likes

Leuk horloge zeker de gouden.
Maar inderdaad de kwaliteit en afwerking?
Kan er met de foto’s geen indruk van krijgen.

Op de site zien ze er wel ‘fancy’ uit. Er zal gerust een niche zijn waar deze tot hun recht komen. Het is niet zo mijn ding maar de ondernemersgeest is bewonderenswaardig.

NEE Voor mij niet dit horloge, niet mijn smaak.
Om er echt iets van te zeggen zijn real life foto’s beter, de plaat en wijzers staan mij wel aan maar dan wel zonder D/D.

Het idee is wel fancy, uitvoering wat minder.

Doet mij denken aan een slechte kwaliteit liefdesbaby van Rolex, AP en Seiko.

Ik gok rond, 2 of 3 wijzers, een plaat met 12 posities en iets wat kan lijken op wat er op andere horloges is te vinden. Misschien is een zonnewijzer voor aan de pols het meest originele

Ik zal niet meteen in de auto naar Uden springen, maar ach toch ook weer niet slecht om uit je modewinkel een horlogemarkt te stampen, met waarschijnlijk meer exemplaren dan een bekende bouwer uit Friesland met een eigen fabriekshal en apparatuur.

1 like

ik vind die gouden eigenlijk wel heel vet. Maar 355 euro is dan wel weer vrij veel voor een hommage quartz

Nu nog een fatsoenlijke uitlijning van de day date…