NEEV uit....Uden!?!?!?

Daarvoor moet je bij hun horlogemaker zijn, de ‘regelneev’. :rofl:

5 likes

Ik heb hem ook gezien maar voelt goed en de band is goed de wijzerplaat toch wel nautilus. Het is goede poging en wel knap van hun. Ik denk ook dat de prijs te hoog is.

Wat mij tegen staat… Ze hebben 20 keer hetzelfde horloge in verschillende kleurstellingen uitgebracht.

The Hudson is a watch that is difficult to categorize. The dark purple dial is anything but standard and this makes the Hudson a unique appearance. With this watch you quickly make a statement and it shows that you have a distinct taste and style.

This model immediately feels familiar due to its beloved and recognizable color combination. If you take the time, you will see the real beauty, the tranquility and details that this watch has. The Miller exceeds every expectation and this model comes alive when you open the box.

En zo verder. Een ander lulverhaaltje voor iedere kleurstelling van EXACT HET ZELFDE MODEL.

The Hackler is a beautiful appearance and is very stylish on every occasion. The robust steel with the shiny gold is giving this watch a special character. The Hackler is subtile, elegant and sexy.

Ik kan daar absoluut niet tegen he? Dat voelt als onzin. Dan wil ik into the world of NEEV steppen om today te laten counten.

Een Aikon die sex heeft gehad met een AT of een Aquaracer lamellen dial. Het zal geen slecht horloge zijn, het zijn allemaal stalen horloges met een Miyota, saffier en 100m WR.

Even goed:

• Crystal Sapphire incl. UV coating

Or did they mean AR coating? :thinking:

Dus:

• Ja het is derivatief
  • Nee, ik zou het niet kopen, zie boven
  • Het zal prima spul zijn
  • De website is echt, echt blaartrekkend slecht.

Als ze die website eens beter maakten, dan hadden ze de halve slag al gewonnen.

3 likes

Als horlogegekken de doelgroep is, slaan ze de plank volledig mis.

Kijk ik echter naar de foto’s van het horloge (is er eigenlijk maar 1 met meerdere wijzerplaten), zie ik een lekker mode merk voor de massa. Met de juiste marketing zou dit best kunnen verkopen.

Een hoop herkenbare elementen van populaire sportmodellen in elkaar gemikt en als ik forumleden moet geloven, gemaakt van degelijk materiaal. Prima miyota quartz uurwerkje, 100m wr en saffier.

Ikzelf zou er geen kopen en als advies zou ik aan de prijs sleutelen. Denk dat er best wat marge op zit.

1 like

En even iemand naar de teksten laten kijken die echt verstand van de Engelse taal heeft…

Misschien ligt het aan foto’s maar het ziet eruit als shitterkwaliteit. De band ziet eruit alsof die gemaakt is van het metaal chinesium en het polijstwerk van zowel de band als de kast ziet er naar mijn mening heel goedkoop uit. (Kijk even naar het het venstertje van de dag-datum aanduiding en je ziet wat ik bedoel). Als je het mij vraagt is dit gewoon het zoveelste genta-geinspireerde plakmerk, en kan het zo in het rijtje bij Paul Rich en Alpha Sierra.

1 like

Whoops

Ik heb vooral respect voor mensen die een dergelijk avontuur aangaan.

1 like

Ik niet. Ik werk gewoon voor mijn geld in plaats van dat ik horloges ga dropshippen met een winstmarge van hier tot ginder, en een klantenservice van 3 keer niks.

Want jij hebt ervaring met hun klantenservice?

Daar ben ik ook bang voor. Enerzijds is het een horloge van 300 ballen, dus dan begin je dingen te moeten leveren die wat voorstellen, maar anderzijds is het inderdaad een hoog rip-off gehalte qua ontwerp. Het is zo generiek dat je er naar believen een APRO, AIKON, YM, Nautilus of Aquaracer in kunt zien. Overigens frappant dat in dat rijtje de Yachtmaster er als uniek ontwerp uitspringt, ik sleep ze er alleen maar bij vanwege de bezel hier.

Maar goed, ik wilde niet te hard zijn in m’n oordeel omdat ik het merk nog nooit in handen heb gehad en de klantenservice uiteraard ook nog nooit mee heb gemaakt.

Hangt van de insteek af. Zo heb ik respect voor mensen die pro bono beschermingsmiddelen regelen voor de zorg, maar niet voor gladjakkers die na het draaien van een schandalige marge met 28 mijoen van mijn belasting doekoe weg lopen.

Ik kan me dus wel vinden in het bezwaar van @SJvL, maar ik ken de mensen hier achter niet, en dus wil ik nogmaals niet te hard oordelen.

4 likes

Nee maar meestal komt een plakmerk, waar dit heel erg op lijkt, met een service van 3 keer niks. Dus het is een beetje een (stellige) aanname.

1 like

In mijn optiek heb je een categorie tussen plakmerken en kwaliteitsmerken en daar valt Neev denk ik in. Er zit geen spotgoedkoop Chinees uurwerkje in en de materialen voelen solide. Afwerking is niet van superhoog niveau maar toch.

Ik ken die jongen een klein beetje en ik verwacht geen klantenservice van “3x niks”.

2 likes

Jouw uitspraak neigt bijna naar laster: roepen dat ze een slechte klantenservice hebben als aanname.
Ik vind het nogal wat.

4 likes

Ik begrijp niet wat die (heel slechte) Covid monddoekjes deal met het ondernemerschap van deze mensen van doen heeft?

Het is dat ik te lui ben om te werken anders had ik allang een plakmerk op de dropship dat 25x over de kop gaat :joy:

1 like

Ziet er erg origineel uit! Ik verwacht dat dit horloge bovengemiddeld goed afwerkt is en met dat nauwkeurige uurwerk vind ik hem passen in de hogere regionen van de horloge sector.

Wat een gaaf ding zeg!! :heart_eyes::heart_eyes:

Het was een analogie. Als ze er in zitten om voor een kleine marge gewoon een liefhebbershorloge in de markt te zetten vind ik het een leuk initiatief. Als het een stel patsers zijn die voor zo dik mogelijke marge plakmeuk met een rip-off ontwerp in hun winkel willen leggen heb ik er minder respect voor.

:point_down:

Nu heb ik al wat horen rommelen dat dit misschien niet de meest reine liefhebberij is, dus ik vrees dat @SJvL wel eens gelijk zou kunnen krijgen in z’n beoordeling.

1 like

Mijn vriendin een paar dagen geleden: ik zie hier iets van Alpha Sierra, is dat wat?
Ik:

1 like

Is het nog steeds je vriendin?

1 like