Negozio di orologi a Roma?

Ik ga morgen een kleine week naar Rome, en ben benieuwd of er horloge winkels zijn die ik écht niet mag missen! Al helemaal leuk als er een vintage horloge winkel zou zijn, of een vintage Italiaans meuk winkeltje :slight_smile:
Liefst in het centrum.

Trattoria tips zijn ook welkom:)-D

Alvast bedankt!

Ben in Oktober afgelopen jaar naar Rome geweest maar echt veel horloge winkels zijn er niet.
In de buurt van “de Spaanse trappen” liggen er een paar maar dan alleen de echt dure.
En in de grote winkelstraat richting de st.Pieter liggen er 2.
Maar ja horloges kijken was toen niet echt m’n doel.
Rome is een groot open lucht museum…veel plezier;)

Zijn die zaken bij de Spaanse trappen nog intact dan? :wink:

Gr Max

Als ik in Italië ben ga ik me meestal te buiten aan mijn andere hobby…

En dat kan daar goed, veel plezier!

(tu)

Igor Schreef:

Rome is een groot open lucht museum…veel
plezier;)

Eufemisme voor “ouwe meuk”?

WilSeiko Schreef:

Igor Schreef:


Rome is een groot open lucht museum…veel
plezier;)

Eufemisme voor “ouwe meuk”?

Indrukwekkende ouwe meuk :wink:

Kan maar één tip geven: verdoe in Rome alsjeblieft je tijd niet met kijken naar horloges, daarvoor is elk bezoek aan die stad te kort…

Igor Schreef:

WilSeiko Schreef:


Igor Schreef:



Rome is een groot open lucht museum…veel
plezier;)

Eufemisme voor “ouwe meuk”?

Indrukwekkende ouwe meuk :wink:

Rome staat al jaren op mijn todo list. Komt er maar niet van.
Dus ik hoop het ooit nog eens persoonlijk vast te kunnen gaan stellen.

Ik begrijp dat ik dat dan beter kan plannen vóórdat er een Nederlandse ploeg gaat voetballen
:)o

Gioielleria Brandizzi

peaceloveandpitbulls Schreef:

Gioielleria Brandizzi

Deze is inderdaad aan te bevelen. Mijn zoon is er vorige week nog een B2 gaan oppikken. Zeer professioneel en correct!

mayo schreef :

Gioielleria Brandizzi

Deze is inderdaad aan te bevelen. Mijn zoon is er vorige week nog een B2 gaan oppikken. Zeer professioneel en correct!

OK, ben er zelf niet bekend mee qua service maar heb op chrono24 daar een hele mooi Eterna Kontiki zien staan.
Helaas op dit moment niet voor mij :frowning: maar wat een mooi horloge

En inderdaad…, daar staan meerdere klokjes die ook mijn persoonlijke aandacht trekken.

Dank, heren! Waarschijnlijk heb ik er geen tijd voor door alle andere bezienswaardigheden, maar als ik in de buurt ben zal ik langs gaan. Vooral Gioielleria Brandizzi zou ik wel even langs willen gaan als ik in de buurt ben.