Nelo Watches Enschede

Goedemorgen iedereen,

Aangezien ik me aan het voorberreiden ben op m’n eerste ‘luxe’ hoeloge ben ik sinds kort lid van deze site geworden. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met Nelo Watches in Enschede, ik zag hier nog niks over terug op het forum.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

1 like

Verkeerde subforum, even verplaatst.

En welkom!

1 like

Ik ken ze niet maar ik pas altijd op als er zo vreselijk slecht Engels wordt geschreven. En van harte welkom.

1 like
70% of our customers buy there watches threw Chrono24 or by direct order, the other 30% will come over in our office to collect the watch in person.

What can you expact from us, all service you wish. Just that easy… If you don’t see your watch in our stock just contact us because we can deliver almost all watches in the market against competitive prices

Hahahaha pwoah wat huul’n. Ik zou ook afhaken tbh. En om nou te zeggen dat ze goede prijsjes hebben… :roll_eyes:

2 likes

Heb je al een specifiek horloge in gedachten of ben je je nog aan het oriënteren?

1 like

@PeterLC bedankt!

Bedankt iedereen voor de reacties.

@flowert ik heb m’n zinnen gezet op een Iwc Pilot. Inmiddels ook al contact met een aantal andere partijen en al langs geweest bij de bekende AD’s

1 like

Haha, kww!

2 likes

Dat is waar. Maar ik werk bij een bedrijf waar ook veel mensen uit mediterrane landen werken, waar het Engels ook wel wat te wensen overlaat. Ik heb geleerd daar doorheen te kijken. Mensen met een beperkte talenkennis kunnen heel vakkundig en betrouwbaar zijn. Alleen is de communicatie op afstand wel een beetje moeizaam ja.

Maar even los daarvan; bij een horlogeverkoper zou ik inderdaad én referenties én een goed gevoel willen hebben. Een krakkemikkige advertentie helpt daar niet bij.

2 likes

Heb even bij Nelo watches gekeken, schijnt in het verleden een “link” te hebben gehad met Lex watches, die is ermee gestopt en bij Lex watches heb ik in 2012 nog mijn Omega Seamaster PO gekocht. Perfect toendertijd geholpen. Bij Nelo bieden ze nu een geheel nieuwe Submariner 116610 LN aan in de stickers voor 7650 euro en dat is volgens mij een erg scherpe prijs. Volgens mij is hier niks mis mee. En de eigenaar heet Bart Blok, lijkt me een redelijke oer Hollandse naam. Hmmm…7650…:grin: op chrono staan 7 reviews en daar komt hij gewoon goed uit de bus.