Vakantie fototje uit Turkije?
Lijkt me eerder Aziatisch.
volgens mij is het Singapore
Echte nep, denk ik.
Voor hen die de engelse taal niet machtig zijn hebben ze het ook nog keurig vertaald.

(Kusadasi - Turkije)
lol :d
Onze Chinese vrienden zijn er goed in 
Hier een paar foto’s van een recente trip naar Guanzhou - je kunt er zelfs fake labeltjes en ritsen kopen!!
Als je ziet hoe “goed” de neppers zijn, is 't echt zonde dat ze niet zelf wat meer horloges ontwerpen.
Voeg een beetje design/originaliteit toe aan hun huidige skill-set en de Zwitsers kunnen hun borst natmaken!
Groet
Mark
Klantgerichtheid noemen we dat! 
haakie Schreef:
Lijkt me eerder Aziatisch.
Daar ligt Turkije ook.
(:d
Het is in ieder geval duidelijk wat je koopt (
Dat vind ik heeeel fijn. Niet als ik Vietnam waarbij je DENKT iets authentieks te kopen… :X
Je krijgt in het algemeen waar je voor betaald. Al moet ik zeggen dat mijn echte originele EYKI van $5,88 het prima doet
(lijkt overigens niet op een duurder model zover ik weet)
Gelukkig ben ik nog steeds tevreden met mijn echte echte Seiko:)-D
Als ‘aanwinst’ heb ik laatst een echte ‘Bolex’ gekregen van een oom. Had hij gevonden op station Slotervaart. Echt belabberde kwaliteit, zelfs mijn EYKI ziet er beter uit qua afwerking. Eerst maar eens schoonmaken.
maniac2003 Schreef:
Je krijgt in het algemeen waar je voor betaald.
Over het algemeen wel. Maar als ik die paar posts lees over de afgelopen Rikketikbeurs lees…
Je zou er maar net de verkeerde hebben. Iemand bood er voor 3500 een seadweller zonder papieren aan. Mooi oud model. Maar het voelde niet vertrouwd aan (was ook mijn eerste horlogebeurs).
En nu ze ook de papieren wordt t er niet makkelijker op.
Nu weet ik de verschillende doosjes van Omega binnenste buiten, maar geen idee hoe t bijv met Rolex zit.
Hee, bij die zaak heb ik een paar maanden terug ook nog even gekeken 
marnix_moed Schreef:
maniac2003 Schreef:
Je krijgt in het algemeen waar je voor betaald.
Over het algemeen wel. Maar als ik die paar posts
lees over de afgelopen Rikketikbeurs lees…Je zou er maar net de verkeerde hebben. Iemand
bood er voor 3500 een seadweller zonder papieren
aan. Mooi oud model. Maar het voelde niet
vertrouwd aan (was ook mijn eerste horlogebeurs).En nu ze ook de papieren wordt t er niet
makkelijker op.
Nu weet ik de verschillende doosjes van Omega
binnenste buiten, maar geen idee hoe t bijv met
Rolex zit.
Let op, want buiten dat je best een origineel horloge in een nep-doos kunt treffen (compleet komt het beter over bij verkoop en op vrijwel alle fora, zowel op dit forum als op DZVL komt dat naar mijn heel sterke vermoeden voor, zijn er de nodige mensen die ergens een doos vandaan scharrelen voor ze een horloge te koop aan te bieden…
Het zegt dus lang niet alles. Mij persoonlijk interesseert zo’n doos maar matig. Papieren idem. Als het horloge “the real deal” is en de prijs is oké, dan vind ik de box en papers een leuk extraatje, maar geen halszaak.
En tsja, zeker met de populaire, dus dure en vaak/vaker nagemaakte, horloges geldt: controleren, controleren, controleren!
(typo gecorrigeerd)
Ben weer voor spammer uitgemaakt… dus eens kijken of ie het doet bij poging 2:
Bij een duur klokje vind ik de spulletjes erbij wel belangrijk. Voor een Seiko gaat 't me om het horloge. Maar bij een Rolex ofzo zou ik em wel graag in z’n doos kunnen stoppen.
Ah, nu doet ie 't in 1x. 
Ja door dat soort dingen ga je al snel twijfelen als de prijs ook maar enigszins lager is als gemiddeld. Toch jammer dat dat gebeurd op zo’n beurs.
Er bestaat toch ook iets als “precisiebombardementen”?
Weg met die neptroep!!!