Het moet niet gekker worden.
Zijn er nu ook al nep oris aquis te koop op mp!
Hoe kan het zou je zeggen dat dit ook al in replica te krijgen is. .
Wat is niet meer nep te krijgen,… niet leuk meer ![]()
Chinezen zitten niet stil 
wel een mooiert
Dat dan weer wel 
Zit een ETA in, volgens mij hoort er een Sellita in te zitten.
Anywho, ik ben benieuwd of er een rode rotor op zit. Helaas geen glaasje aan de achterkant.
Wel weer jammer dit.
Het wordt met de dag erger 
Het is echt erg, kwam laatst een video op youtube tegen over een Casio F91W (nieuw nog geen 20,-) werd een echte vergeleken met een nep versie.
Wel leuk om te zien… wist ook niet dat ze het woord Casio konden weergeven haha…
Desbetreffende video!!
Klopt
Origineel zit er een sw200 in.
Ben benieuwd of de bezel net zo mooi is als bij orgineel.
In al die replica’s zit nooit een echt ETA-uurwerk, ongeacht wat ze zeggen, het zijn altijd uurwerken met aanduidingen als a2824-2a, a2836 etc. Oftewel, Aziatische clonen van het ETA uurwerken…
Ja ok, maar als je een nepper aan biedt, zou ik op z’n minst de eigenschappen van een originele in de advertentie zetten (niet dat ik ooit een neppe aan zal bieden (biedt eigenlijk uberhaubt nooit een horloge aan)). Nu ligt het er gelukkig dik bovenvop dat het niet klopt (de prijs geeft ook e.e.a. weg, immers is dit minimaal € 1.000 waard. schat ik in).
Toch wel een verschil in kwaliteit met in elkaar zetten.
Fotootje van het uurwerk opgevraagd:
Bijgaand het uurwerk wat er in zit. Niet zelf gemaakt, ik zit op mijn werk, maar van mijn leverancier. Gr. Bram

Hij heeft een leverancier…
Uurwerk? Ik zie alleen een vulring…
Ik ben bang dat dat bij een echte ook is. De Sellita sw200 is niet veel groter dan die op de foto (of zelfs gelijk), de kast van de Oris is dacht ik 46 mm bij deze.
Oris zelf zal dat ook moeten opvullen op de één of andere manier. Hoe ze dat doen weet ik niet.
Klopt, ook een echte Oris heeft van die spacers. Maar doe mij maar een echte, die bulken van het kwaliteitsgevoel, zeker voor de prijs!
Ik wilde nu een foto plaatsen van de mijne die ik om heb, maar dat was gisteren. Vandaag was weer Junghans tijd.
Maar inderdaad, de echte zijn erg mooi, ik heb een Aquis small second (ook 46 mm)
Archief fotootje:
Zeg dat wel!